Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 13:09Jaaa just det ja Anette.. för du är ju såå mycket äldre än mina.. 37?
Jaaa just det ja Anette.. för du är ju såå mycket äldre än mina.. 37?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 13:46Nej inte SÅ 😉 mycket men sluta jobba skift för ett år sen 😀
Nej inte SÅ 😉 mycket men sluta jobba skift för ett år sen 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 11:20Ja så har jag börjat då.. :-). C25K. Både i tisdags och idag gick det bra med 90 sek x 2 och 3 min x2 två gånger. Det gick bra trots värmen, men idag var de sista 3 minuterna jogging mycket tunga(#) När jag kom hem tittade jag på termometern och den visad
Ja så har jag börjat då.. :-). C25K. Både i tisdags och idag gick det bra med 90 sek x 2 och 3 min x2 två gånger. Det gick bra trots värmen, men idag var de sista 3 minuterna jogging mycket tunga(#) När jag kom hem tittade jag på termometern och den visad
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 12:48Prova och spring bara liiite senare så det blir lite svalare och VIPS! så känns de där minuterna inte så jobbiga längre. Starkt jobbat hittills iaf! (t+)
Prova och spring bara liiite senare så det blir lite svalare och VIPS! så känns de där minuterna inte så jobbiga längre. Starkt jobbat hittills iaf! (t+)
Quote from Magnus Gelang on 6 August 2009, 13:07Bra jobbat Susanne 🙂
Bra jobbat Susanne 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:04susanne - eller så får du gå upp med tuppen och springa före kl 8 på morgonen 🙂 då är det också rätt skönt ute ! =D dessutom ökar du förbränningen under resten av dagen.... desto mer dag man har kvar efter löppasset, desto bättre =D
Lycka till!
susanne - eller så får du gå upp med tuppen och springa före kl 8 på morgonen 🙂 då är det också rätt skönt ute ! =D dessutom ökar du förbränningen under resten av dagen.... desto mer dag man har kvar efter löppasset, desto bättre =D
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:25Det är därför det inte bränner så bra på mig.
Har mycket svårt att springa på morgonen.
Det är därför det inte bränner så bra på mig.
Har mycket svårt att springa på morgonen.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 16:14Springa på morgonen, enligt min än så länge mycket ringa erfarenhet, är som sagt tungt. Det är skönt i luften, åtminstone såhär på sommaren, och så kan man intala sig att man är extra stark som är upp och springer innan resten av befolkningen (kan man åtm
Springa på morgonen, enligt min än så länge mycket ringa erfarenhet, är som sagt tungt. Det är skönt i luften, åtminstone såhär på sommaren, och så kan man intala sig att man är extra stark som är upp och springer innan resten av befolkningen (kan man åtm
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 16:26JO det är skitjobbigt :/ men då känns de desto lättare dom ggr man springer på eftermiddagen/kvällen 🙂
JO det är skitjobbigt :/ men då känns de desto lättare dom ggr man springer på eftermiddagen/kvällen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 19:25Härligt jobbat Susanne! Hoppas att du fortsätter i den här takten!!
Härligt jobbat Susanne! Hoppas att du fortsätter i den här takten!!