Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 09:09Lycka till susanne 🙂 Du fixar det !
Kommer du dig inte ut 3 ggr i veckan kan du köra det program jag kör "klara jogga en mil"...finns länkat i den nya gruppen under träningsprogram 🙂
(2ggr i veckan)
Börjar på vecka 7 nu och har faktiskt peppar peppar
Lycka till susanne 🙂 Du fixar det !
Kommer du dig inte ut 3 ggr i veckan kan du köra det program jag kör "klara jogga en mil"...finns länkat i den nya gruppen under träningsprogram 🙂
(2ggr i veckan)
Börjar på vecka 7 nu och har faktiskt peppar peppar
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 12:46Idag har jag varit ute med GPSen igen och mätt upp min gula hemmaslinga i motionsspåret. Den som SKA vara 5km.
Kan ju erkänna att jag var lite nervös för att det skulle diffa med flera hundra meter eftersom 3,5km-slingan visat sig vara 3,3 men det var fak
Idag har jag varit ute med GPSen igen och mätt upp min gula hemmaslinga i motionsspåret. Den som SKA vara 5km.
Kan ju erkänna att jag var lite nervös för att det skulle diffa med flera hundra meter eftersom 3,5km-slingan visat sig vara 3,3 men det var fak
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2009, 13:40Bra promenerat Jessie, vila nu lite så du kryar på dig 🙂
Bra promenerat Jessie, vila nu lite så du kryar på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 16:00Slocknade som en klubbad... och sov 2½ timme utan problem.
Trooor faktiskt jag mår lite bättre nu, men vi får väl se efter ett bad och lite i magen?
Slocknade som en klubbad... och sov 2½ timme utan problem.
Trooor faktiskt jag mår lite bättre nu, men vi får väl se efter ett bad och lite i magen?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 20:29Jag upptäckte något konstigt igår kväll/ i natt... Jag va ute o sprang i 85 minuter igår kväll o va hemma strax efter sju då jag åt något litet. Trodde klart att nu kommer jag sova som en klubbad... (jag oxå) men ICKE! Har inte sovit så dåligt på väldi
Jag upptäckte något konstigt igår kväll/ i natt... Jag va ute o sprang i 85 minuter igår kväll o va hemma strax efter sju då jag åt något litet. Trodde klart att nu kommer jag sova som en klubbad... (jag oxå) men ICKE! Har inte sovit så dåligt på väldi
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 20:43Efter sex vill jag helst inte ut och springa. Jag får ofta svårt att somna då.
Efter sex vill jag helst inte ut och springa. Jag får ofta svårt att somna då.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 20:52Antar att du menar klockslaget? 😉
Jag brukar inte springa längre pass på vardagarna efter jobb (kl17) utan bara kortare, typ en mil o då e jag klar kl 18. Långpassen brukar jag spara till helgen. Men nu har jag lite smått paniken i halsen då jag har
Antar att du menar klockslaget? 😉
Jag brukar inte springa längre pass på vardagarna efter jobb (kl17) utan bara kortare, typ en mil o då e jag klar kl 18. Långpassen brukar jag spara till helgen. Men nu har jag lite smått paniken i halsen då jag har
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2009, 21:55Ikväll var jag ute men det blev inte riktigt som det var tänkt. Tanken var ju nivå 7, alltså 25 minuter jogging.
Idag hade jag med mig dotter J på cykel och storhunden brevid mig. Jag vet inte varför men jag upplever det alltid som jobbigare att jogga iho
Ikväll var jag ute men det blev inte riktigt som det var tänkt. Tanken var ju nivå 7, alltså 25 minuter jogging.
Idag hade jag med mig dotter J på cykel och storhunden brevid mig. Jag vet inte varför men jag upplever det alltid som jobbigare att jogga iho
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 00:08Anette: Jag är en sån där som fuskar. En morgonpigg nattmänniska som kan sova anytime and anywhere (vilket är TUR med tanke på vilka tider jag har jobbat senaste X åren med tre, fyr och femskift och nu morgonjobb mellan 03 och 06).
Så - hur sent jag än ä
Anette: Jag är en sån där som fuskar. En morgonpigg nattmänniska som kan sova anytime and anywhere (vilket är TUR med tanke på vilka tider jag har jobbat senaste X åren med tre, fyr och femskift och nu morgonjobb mellan 03 och 06).
Så - hur sent jag än ä
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:23Du e lyckligt lottad du, Jessie...
Har jobbat skift tidigare men har blivit för gammal för det 😉
Du e lyckligt lottad du, Jessie...
Har jobbat skift tidigare men har blivit för gammal för det 😉