Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 06:57GRATTIS Bullen (t+) Tror minsann dessutom du upptäckt den stora lyckan med löpningen? (H:)
GRATTIS Bullen (t+) Tror minsann dessutom du upptäckt den stora lyckan med löpningen? (H:)
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 07:00Fantastiskt bra jobbat bullen (t+)
/K
Fantastiskt bra jobbat bullen (t+)
/K
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 07:49Heja heja Bullen!!!
Heja heja Bullen!!!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:10Grattis Bullen! Ibland är det bra att vela lite ;).
Nivå 8 - det låter som en dröm.. springa så länge sammanhängande...
Grattis Bullen! Ibland är det bra att vela lite ;).
Nivå 8 - det låter som en dröm.. springa så länge sammanhängande...
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:12Bra jobbat, Bullen! (t+)
Själv släpade jag två träningsvärkande påkar runt byn i går kväll och vid flera tillfällen var jag nere på 2-stegsandning. Skam den som ger sig, tänkte jag och vägrade stanna och gå. När jag kom hem kändes benen alldeles ihåliga.
Bra jobbat, Bullen! (t+)
Själv släpade jag två träningsvärkande påkar runt byn i går kväll och vid flera tillfällen var jag nere på 2-stegsandning. Skam den som ger sig, tänkte jag och vägrade stanna och gå. När jag kom hem kändes benen alldeles ihåliga.
Quote from Magnus Gelang on 14 August 2009, 18:26Tack alla för påhejningar 🙂
Anna-Karin,,,5 km på drygt en halvtimma är ju kanonbra,,,,dit vill jag nå 😀
Tack alla för påhejningar 🙂
Anna-Karin,,,5 km på drygt en halvtimma är ju kanonbra,,,,dit vill jag nå 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 11:17Camilla>> Det där med att musklerna ska hinna med har jag faktiskt inte ens tänkt på. Muskler och att vänja kroppen har jag inte funderat på så mycket alls i samband med löpningen, jag har mest utgått från att det var konditionen som jag behövde träna up
Camilla>> Det där med att musklerna ska hinna med har jag faktiskt inte ens tänkt på. Muskler och att vänja kroppen har jag inte funderat på så mycket alls i samband med löpningen, jag har mest utgått från att det var konditionen som jag behövde träna up
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 19:03Jag ljög 🙁 Jag stannade inte alls kvar på nivå 3. Både den senaste rundan och rundan innan dess blev nivå 4 på c25k, eftersom jag tyckte att det var så tråkigt att lunka runt. Men jag måste säga att den där sista 5-minuters joggen på nivå fyra är ganska
Jag ljög 🙁 Jag stannade inte alls kvar på nivå 3. Både den senaste rundan och rundan innan dess blev nivå 4 på c25k, eftersom jag tyckte att det var så tråkigt att lunka runt. Men jag måste säga att den där sista 5-minuters joggen på nivå fyra är ganska
Quote from Magnus Gelang on 18 August 2009, 19:43Bra jobbat Anna panna 🙂
Bra jobbat Anna panna 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:43i dag testade jag att springa lite längre,det blev ca 6.8 km..
lämnade klockan hemma,vill just nu bara lägga på lite "sträcka"..tiden får komma sen..har märkt en sak nu,att när man sprungit upp för en lång backe å man blir trött,så återhämntar ja mig ga
i dag testade jag att springa lite längre,det blev ca 6.8 km..
lämnade klockan hemma,vill just nu bara lägga på lite "sträcka"..tiden får komma sen..
har märkt en sak nu,att när man sprungit upp för en lång backe å man blir trött,så återhämntar ja mig ga