Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

GRATTIS Bullen (t+) Tror minsann dessutom du upptäckt den stora lyckan med löpningen? (H:)

Fantastiskt bra jobbat bullen (t+)

/K

Heja heja Bullen!!!

Grattis Bullen! Ibland är det bra att vela lite ;).

Nivå 8 - det låter som en dröm.. springa så länge sammanhängande...

Bra jobbat, Bullen! (t+)
Själv släpade jag två träningsvärkande påkar runt byn i går kväll och vid flera tillfällen var jag nere på 2-stegsandning. Skam den som ger sig, tänkte jag och vägrade stanna och gå. När jag kom hem kändes benen alldeles ihåliga.

Tack alla för påhejningar 🙂

Anna-Karin,,,5 km på drygt en halvtimma är ju kanonbra,,,,dit vill jag nå 😀

Camilla>> Det där med att musklerna ska hinna med har jag faktiskt inte ens tänkt på. Muskler och att vänja kroppen har jag inte funderat på så mycket alls i samband med löpningen, jag har mest utgått från att det var konditionen som jag behövde träna up

Jag ljög 🙁 Jag stannade inte alls kvar på nivå 3. Både den senaste rundan och rundan innan dess blev nivå 4 på c25k, eftersom jag tyckte att det var så tråkigt att lunka runt. Men jag måste säga att den där sista 5-minuters joggen på nivå fyra är ganska

Bra jobbat Anna panna 🙂

i dag testade jag att springa lite längre,det blev ca 6.8 km..
lämnade klockan hemma,vill just nu bara lägga på lite "sträcka"..tiden får komma sen..

har märkt en sak nu,att när man sprungit upp för en lång backe å man blir trött,så återhämntar ja mig ga