Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 23:52Haha... planeringsfanatiker och detaljfascist som jag är så har jag väl i såna fall redan börjat PLANERA min 40-årskris? För man måste ju träna rätt bra i några år för att klara av en Klassiker (menar inte tjejklassikern nu) och hmmm... jag har ju faktisk
Haha... planeringsfanatiker och detaljfascist som jag är så har jag väl i såna fall redan börjat PLANERA min 40-årskris? För man måste ju träna rätt bra i några år för att klara av en Klassiker (menar inte tjejklassikern nu) och hmmm... jag har ju faktisk
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 00:04Haha, ja Jessie, du får göra så 🙂 Förresten, tycker inte du att det borde vara en Funbeatträff här uppe i Stockholm snart igen... Jag missade ju den som var i våras.
Haha, ja Jessie, du får göra så 🙂 Förresten, tycker inte du att det borde vara en Funbeatträff här uppe i Stockholm snart igen... Jag missade ju den som var i våras.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 00:15Jo, det vore väl kul? För en Funbeatträff kan jag absolut tänka mig att åka NER igen... 😉
Jo, det vore väl kul? För en Funbeatträff kan jag absolut tänka mig att åka NER igen... 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 09:21hejs svejs,
jag är nybliven löpare, kan man säga så?
Jag började i måndags ett 10veckors program där man ökar löningen vecka för vecka. Målet är att springa konstant i 20 min. Där bär jag hinna ungefär 5 km. Inte mer.Apropå GI som jag sett att det snac
hejs svejs,
jag är nybliven löpare, kan man säga så?
Jag började i måndags ett 10veckors program där man ökar löningen vecka för vecka. Målet är att springa konstant i 20 min. Där bär jag hinna ungefär 5 km. Inte mer.
Apropå GI som jag sett att det snac
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 10:545 km på 20 minuter blir ju ett supersnabbt tempo (4 min/km)! Jag som också är nybörjare (joggat ett par månader) har ett tempo på 6:30-7 min/km. Så om du är en nybliven löpare kanske målet ska vara lite rimligare satt?
Under träningen så har många av oss
5 km på 20 minuter blir ju ett supersnabbt tempo (4 min/km)! Jag som också är nybörjare (joggat ett par månader) har ett tempo på 6:30-7 min/km. Så om du är en nybliven löpare kanske målet ska vara lite rimligare satt?
Under träningen så har många av oss
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 11:24hey, nja inte är jag heöt med på att springa 5 km på 20 min.
målet främst är att springa 20 min sen hur långt jag kommer får vara en bisak.
Kanske uttryckte mig vagt.Målet är sedan när jag kommit en bit på väg med löpningen är att klara 5 km på 20 min.
hey, nja inte är jag heöt med på att springa 5 km på 20 min.
målet främst är att springa 20 min sen hur långt jag kommer får vara en bisak.
Kanske uttryckte mig vagt.
Målet är sedan när jag kommit en bit på väg med löpningen är att klara 5 km på 20 min.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 11:3918 minuter på 5 km skulle vara 23:e bästa tiden för damer i Sverige i år.
http://www.friidrott.se/rs/arsbasta.aspx?page=stats&season=18&class=k
18 minuter på 5 km skulle vara 23:e bästa tiden för damer i Sverige i år.
http://www.friidrott.se/rs/arsbasta.aspx?page=stats&season=18&class=k
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:24ja som sagt det var länge sen.
Jag kan välinte påstå att det var 18 blankt. Men 18 nånting. Kan ha vart 18:59, 18:26. Minns inte exakt. Glömde bort mig att jag var på ett forum där sekunder spelar roll 😉
Det var ett skollopp för många herrans år sen och
ja som sagt det var länge sen.
Jag kan välinte påstå att det var 18 blankt. Men 18 nånting. Kan ha vart 18:59, 18:26. Minns inte exakt. Glömde bort mig att jag var på ett forum där sekunder spelar roll 😉
Det var ett skollopp för många herrans år sen och
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:29Det är en bra tid hur som helst. Och med elitidrottsbakgrund kommer du nog igång snabbt 🙂
Det är en bra tid hur som helst. Och med elitidrottsbakgrund kommer du nog igång snabbt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:34ja jag hoppas komma igen snabbt. Jag har ju så dåligt med tålamod tyvärr. Men eftersom jag bär på några kilon extra så tar det ju sin lilla tid att putsa tiderna.
Nu ska först o främst kondisen putsas, tiderna får komma sen. Kul att ha mål at sträva efter
ja jag hoppas komma igen snabbt. Jag har ju så dåligt med tålamod tyvärr. Men eftersom jag bär på några kilon extra så tar det ju sin lilla tid att putsa tiderna.
Nu ska först o främst kondisen putsas, tiderna får komma sen. Kul att ha mål at sträva efter