Quote from Lotta Lindström on 21 August 2009, 10:35Jag känner mig absolut inte pressad av omgivningen att ta i för mycket det handlar snarare om mig själv. Det är så svårt att inte springa dom där extra minutrarna när jag orkar rent konditionsmässigt men förödande för mina ben. Så nu måste jag hålla i mig
Jag känner mig absolut inte pressad av omgivningen att ta i för mycket det handlar snarare om mig själv. Det är så svårt att inte springa dom där extra minutrarna när jag orkar rent konditionsmässigt men förödande för mina ben. Så nu måste jag hålla i mig
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:21Snyggt jobbat bullen!
Då är det milen om ytterligare 10 veckor 😉
Snyggt jobbat bullen!
Då är det milen om ytterligare 10 veckor 😉
Quote from Magnus Gelang on 21 August 2009, 13:20Haha nej du anna panna,,,,till milen är det lååångt kvar 😀
Dessutom har detta tagit mig mer än 9 veckor, jag har legat kvar mer än 3 pass på några olika nivåer 😀
Haha nej du anna panna,,,,till milen är det lååångt kvar 😀
Dessutom har detta tagit mig mer än 9 veckor, jag har legat kvar mer än 3 pass på några olika nivåer 😀
Quote from Jan Lundquist on 21 August 2009, 13:32Stort Grattis Bullen (hv)
Stort Grattis Bullen (hv)
Quote from Magnus Gelang on 21 August 2009, 13:33Tack alla 🙂
Tack alla 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:27Ja, jag ska nog göra som du Bullen. Nästa vecka går jag upp på nivå 3 och där tror jag att jag stannar i alla fall 1½ vecka, kanske 2 innan jag går vidare. Jag tränar ju dessutom inte bara detta, så därför tror jag det är klokt. Vill ju dessutom inte tapp
Ja, jag ska nog göra som du Bullen. Nästa vecka går jag upp på nivå 3 och där tror jag att jag stannar i alla fall 1½ vecka, kanske 2 innan jag går vidare. Jag tränar ju dessutom inte bara detta, så därför tror jag det är klokt. Vill ju dessutom inte tapp
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:35Grattis Bullen! *Fanfar* och Grattis Sara till att du satt igång. Nån gång tar man sina första löpsteg.
Du Bullen, du kommer kunna kuta milen snabbare än du anar. 10-15 veckor så är du där om du nu tycker det är kul alltså.
Jag gick ju lite för fort fram
Grattis Bullen! *Fanfar* och Grattis Sara till att du satt igång. Nån gång tar man sina första löpsteg.
Du Bullen, du kommer kunna kuta milen snabbare än du anar. 10-15 veckor så är du där om du nu tycker det är kul alltså.
Jag gick ju lite för fort fram
Quote from Magnus Gelang on 21 August 2009, 14:57Mia: Jag har nog kört i ca 13-14 veckor tror jag,,,,då började jag ju med 59 sek jogg och 90 sek gång sammanlagt i 20 minuter tror jag 🙂
Jo jag tycker att det är kul nu (hela galet att JAG tycker att jogging är kul 😀 ) så jag kommer ju fortsätta. Men de
Mia: Jag har nog kört i ca 13-14 veckor tror jag,,,,då började jag ju med 59 sek jogg och 90 sek gång sammanlagt i 20 minuter tror jag 🙂
Jo jag tycker att det är kul nu (hela galet att JAG tycker att jogging är kul 😀 ) så jag kommer ju fortsätta. Men de
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 15:19Kul att du också är biten av löparbaggen. 🙂
Jo, det är ju bra med ett litet mål, särskilt så hunden får vänja in sig vid det nya.
Sen så lagom till nästa vår kör du 2 varv på slingan och både du och hunden kommer undra varför ni inte har gjort det här
Kul att du också är biten av löparbaggen. 🙂
Jo, det är ju bra med ett litet mål, särskilt så hunden får vänja in sig vid det nya.
Sen så lagom till nästa vår kör du 2 varv på slingan och både du och hunden kommer undra varför ni inte har gjort det här
Quote from Magnus Gelang on 21 August 2009, 15:30Hehe, ja vem vet vart vi springer nästa vår 😀
Hehe, ja vem vet vart vi springer nästa vår 😀