Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 17:05Ja, då kan du köra både tjejmilen och Midnattsloppet i Köpenhamn nästa år då. 😉
Jag tror jag kan pressa min tid rätt mycket till nästa år eftersom jag hade för mycket kvar att ge på slutet. Men det vet man ju inte första gången man springer ett millopp.
Ja, då kan du köra både tjejmilen och Midnattsloppet i Köpenhamn nästa år då. 😉
Jag tror jag kan pressa min tid rätt mycket till nästa år eftersom jag hade för mycket kvar att ge på slutet. Men det vet man ju inte första gången man springer ett millopp.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:21tjejmilen tar jag i stockholm, vi ska anmäla oss i en såndär kvartett.
midnattsloppet tar jag nog i Köpenhamn om det körs i köpenhamn nästa år.Låter roligt att du känner att du kan pressa milen. Hoppas verkligen du lyckas. Själv satsar jag på under timm
tjejmilen tar jag i stockholm, vi ska anmäla oss i en såndär kvartett.
midnattsloppet tar jag nog i Köpenhamn om det körs i köpenhamn nästa år.
Låter roligt att du känner att du kan pressa milen. Hoppas verkligen du lyckas. Själv satsar jag på under timm
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 22:54Jag fick också förnyade krafter sista kilometern på Midnattsloppet och var bara lite seg vid 8-9km sådär? Orkade till och med med en liten spurt där på slutet. Helt otroligt! 😀
Jag fick också förnyade krafter sista kilometern på Midnattsloppet och var bara lite seg vid 8-9km sådär? Orkade till och med med en liten spurt där på slutet. Helt otroligt! 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 08:54f-n vad roligt.
f-n vad roligt.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 01:30Hej alla nybörjarlöpare igen. Jag har varit i en stuga i dalarna i tre veckor och inget internet, inte ens rinnande vatten. Man uppskattar moderna livets bekvämligheter. Men jag har fortsatt springa. Dock har är det mer en kuperat där uppe, det är fan ber
Hej alla nybörjarlöpare igen. Jag har varit i en stuga i dalarna i tre veckor och inget internet, inte ens rinnande vatten. Man uppskattar moderna livets bekvämligheter. Men jag har fortsatt springa. Dock har är det mer en kuperat där uppe, det är fan ber
Quote from Magnus Gelang on 26 August 2009, 08:45Hej Anders och välkommen hem.
Har du smygit in på internetcafé då? För visst har du reggat träning medans du varit borta? Jag kollade din kalender för att se om det var helt tomt, men det var det inte.
Kul att magen är mindre även om vågen visar samma, li
Hej Anders och välkommen hem.
Har du smygit in på internetcafé då? För visst har du reggat träning medans du varit borta? Jag kollade din kalender för att se om det var helt tomt, men det var det inte.
Kul att magen är mindre även om vågen visar samma, li
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 09:39Välkommen tillbaka, Anders! Denna tråd och bla dina inlägg var det som fick mig att börja hänga på funbeat så det är roligt att ha dig tillbaks. Lite paus från internet-livet kan vara nyttigt då och då så man inte blir alltför beroende!
Det verkar ha till
Välkommen tillbaka, Anders! Denna tråd och bla dina inlägg var det som fick mig att börja hänga på funbeat så det är roligt att ha dig tillbaks. Lite paus från internet-livet kan vara nyttigt då och då så man inte blir alltför beroende!
Det verkar ha till
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 10:01Undrade just var du tagit vägen. Om det funkar som för mig (som kör Jämtland som höghöjdsträning istf Dalarna) så känns spåren hemma lätta och lite mesiga när man har varit på mer kuperade ställen. Förhoppningsvis kommer du i det närmaste sväva uppför din
Undrade just var du tagit vägen. Om det funkar som för mig (som kör Jämtland som höghöjdsträning istf Dalarna) så känns spåren hemma lätta och lite mesiga när man har varit på mer kuperade ställen. Förhoppningsvis kommer du i det närmaste sväva uppför din
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 19:41Jag tror också på ett strålande pers på hemmabanan för Anders nu när han hamnat på lågläntare mark igen! 🙂
Jag tror också på ett strålande pers på hemmabanan för Anders nu när han hamnat på lågläntare mark igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 20:18Vad härliga ni är!
Jag skall ut om en liten stund, sitter och laddar lite just nu faktiskt sedan blir det en sen kvällsvard men bara för att dygnet blivit lite förskjutet (jag satt uppe en del i natt och sov halva dagen).
Vet inte om det kommer bli nån
Vad härliga ni är!
Jag skall ut om en liten stund, sitter och laddar lite just nu faktiskt sedan blir det en sen kvällsvard men bara för att dygnet blivit lite förskjutet (jag satt uppe en del i natt och sov halva dagen).
Vet inte om det kommer bli nån