Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:56Grattis Bullen! tänk vad roligt att du som började den här tråden för din dotters skull, sen hamnar "i fällan" och blir biten själv av joggingen! visst är det roligt! (OCH jobbigt, och skönt, och irriterande och ... ja allt möjligt! Men härligt, bra jobba
Grattis Bullen! tänk vad roligt att du som började den här tråden för din dotters skull, sen hamnar "i fällan" och blir biten själv av joggingen! visst är det roligt! (OCH jobbigt, och skönt, och irriterande och ... ja allt möjligt! Men härligt, bra jobba
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:58förresten, var har Anders Pettersson tagit vägen? Han var en sån bra inspirationskälla. Har han semester än?
förresten, var har Anders Pettersson tagit vägen? Han var en sån bra inspirationskälla. Har han semester än?
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 21:32Ja, han har fortfarande semester men har lovat att återkomma 🙂
Ja, han har fortfarande semester men har lovat att återkomma 🙂
Quote from Magnus Gelang on 21 August 2009, 22:18Ja Malin, det var väldigt knäppt 😀
Ja jag saknar också Anders,,,har inte sett till honom på jättelänge.
Ja Malin, det var väldigt knäppt 😀
Ja jag saknar också Anders,,,har inte sett till honom på jättelänge.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 11:24Jippii då harjag klarat av vecka 1 (av 10) på mitt 10 veckors program som jag följer.
Denna vecka var det springa 1 min/gå två upprepa 7 ggr.
Idag ökade jag tempot gång för gång. Sista löpminuten maxade jag helt. Fick välbehagsrysningar i hela kroppen och
Jippii då harjag klarat av vecka 1 (av 10) på mitt 10 veckors program som jag följer.
Denna vecka var det springa 1 min/gå två upprepa 7 ggr.
Idag ökade jag tempot gång för gång. Sista löpminuten maxade jag helt. Fick välbehagsrysningar i hela kroppen och
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:36Spännande, idag går jag på vecka 2 i mitt program och jag känner mig oerhört peppad. Längtar tills arbetsagen är slut så jag får ge mig ut.
Nu vill jag även faktiskt ta tag i kosten så jag tappar mina kilon som hänger lite löst runt midjan 😀Jag har/är
Spännande, idag går jag på vecka 2 i mitt program och jag känner mig oerhört peppad. Längtar tills arbetsagen är slut så jag får ge mig ut.
Nu vill jag även faktiskt ta tag i kosten så jag tappar mina kilon som hänger lite löst runt midjan 😀
Jag har/är
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 14:29Du behöver ju inte stryka kolisar med GI, bara sluta äta de snabba.
Kul att det kändes så bra och hoppas du hittar tillbaka till toppformen igen.
Mina ben spritter och jag vill också ge mig ut och kuta. Tyvärr gör benet fortfarande lite ont efter Midnatt
Du behöver ju inte stryka kolisar med GI, bara sluta äta de snabba.
Kul att det kändes så bra och hoppas du hittar tillbaka till toppformen igen.
Mina ben spritter och jag vill också ge mig ut och kuta. Tyvärr gör benet fortfarande lite ont efter Midnatt
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:24ja springa i vatten är väl kanske lite sådär då.
Nä visst inte stryka kollisarna utan kanske gå på fas tre, äta de där braiga kollisarna som du skrev.
Men jag hittade en intressant länk om kosthållning så jag ska läsa den och se vad där står om kosten och
ja springa i vatten är väl kanske lite sådär då.
Nä visst inte stryka kollisarna utan kanske gå på fas tre, äta de där braiga kollisarna som du skrev.
Men jag hittade en intressant länk om kosthållning så jag ska läsa den och se vad där står om kosten och
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:31Nä pizza var väl inte så bra val direkt, du får satsa på nåt dare och bättre istället. 🙂
Ja, det är ju benet, mitt på vänster smalben som det gör ont. Eller på insidan mitt på/i benet. Jag hoppas sprickan (som jag tror det är eftersom det känns inne i
Nä pizza var väl inte så bra val direkt, du får satsa på nåt dare och bättre istället. 🙂
Ja, det är ju benet, mitt på vänster smalben som det gör ont. Eller på insidan mitt på/i benet. Jag hoppas sprickan (som jag tror det är eftersom det känns inne i
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:46Låter ju ehtl fantastiskt att få nya krafter sista kilometern.
Jag har hört andra berätta att det är mkt d stämning just på midnattsloppet.
Såg på hemsidan att de körde i Köpenhamn i år, och om de kör det nästa år oxå kankske jag hakar på där. Bor ju när
Låter ju ehtl fantastiskt att få nya krafter sista kilometern.
Jag har hört andra berätta att det är mkt d stämning just på midnattsloppet.
Såg på hemsidan att de körde i Köpenhamn i år, och om de kör det nästa år oxå kankske jag hakar på där. Bor ju när