Quote from Magnus Gelang on 26 August 2009, 21:03Ah reggat via mobilen 😀 Ja då förstår jag att du inte kunde skriva några inlägg 😀
Ah reggat via mobilen 😀 Ja då förstår jag att du inte kunde skriva några inlägg 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 22:52Ångade på rätt bra i 2 km och sedan började det bli lite motigt, trean gick väl också an och fyran var acceptabel men sista kilometen blev det riktigt tungt så pass att när jag "kutat i mål" fick jag verkligen ta det lugnt.
Det är en annan träning att s
Ångade på rätt bra i 2 km och sedan började det bli lite motigt, trean gick väl också an och fyran var acceptabel men sista kilometen blev det riktigt tungt så pass att när jag "kutat i mål" fick jag verkligen ta det lugnt.
Det är en annan träning att s
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 23:16Bra Anders. Kul att du är tillbaka efter semestern också.
Bra Anders. Kul att du är tillbaka efter semestern också.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 11:30Hejsan alla joggare! Hur går det för er? Kul att se en av inspirationskällorna (Anders) tillbaka i tråden. Det känns bra att se att ni andra som också varit nybörjare har lyckats hålla kvar vid joggingen även efter de första veckorna, det får mig att kän
Hejsan alla joggare! Hur går det för er? Kul att se en av inspirationskällorna (Anders) tillbaka i tråden. Det känns bra att se att ni andra som också varit nybörjare har lyckats hålla kvar vid joggingen även efter de första veckorna, det får mig att kän
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 14:55Springa FÖRE frukost?!? Jösses!
Starkt jobbat att inte avbryta skulle jag vilja säga.
Springa FÖRE frukost?!? Jösses!
Starkt jobbat att inte avbryta skulle jag vilja säga.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 16:10Bravo Anna!
Jag hade samma känsla när jag skulle springa 20 min i sträck första gången. Men jag sänkte tempot och körde på. När jag började bli trött tittade jag på klockan och jag insåg jag redan gjort 17 minuter och då tänkte jag att "va fasen, tre ynk
Bravo Anna!
Jag hade samma känsla när jag skulle springa 20 min i sträck första gången. Men jag sänkte tempot och körde på. När jag började bli trött tittade jag på klockan och jag insåg jag redan gjort 17 minuter och då tänkte jag att "va fasen, tre ynk
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 19:26Anna panna: löpning före frukost (t+)! Stå på dig!
Anna panna: löpning före frukost (t+)! Stå på dig!
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 19:57Jag har också fått upp smaken för att jogga innan frukost. Började på semestern på hotellet med att gå ner och dricka ett stort glas apelsinjuice, och sen gjorde jag premiär på löpbandet. Det var också en kul upplevelse. Sen när man var klar och hade dusc
Jag har också fått upp smaken för att jogga innan frukost. Började på semestern på hotellet med att gå ner och dricka ett stort glas apelsinjuice, och sen gjorde jag premiär på löpbandet. Det var också en kul upplevelse. Sen när man var klar och hade dusc
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 20:56Malin: löpning före frukost (t+)!
Malin: löpning före frukost (t+)!
Quote from Magnus Gelang on 30 August 2009, 01:00anna: Känner igen känslan när det var dags för 20 minuter i sträck,,,tänkte att det där klarar jag aldrig. Men nog gick det ändå 😀
Bra jobbat 🙂
anna: Känner igen känslan när det var dags för 20 minuter i sträck,,,tänkte att det där klarar jag aldrig. Men nog gick det ändå 😀
Bra jobbat 🙂