Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:23Edit: Skrev fel svar på fel fråga
Edit: Skrev fel svar på fel fråga
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:31Anders, jag sökte lite på internet och en del, som letade efter ett C210K program, fick rådet att använda SmartCoach(mitt på denna sida, lite till höger). Där anger du tider du springer på nu, samt vilket mål du har och vips så får du ett träningsprogram
Anders, jag sökte lite på internet och en del, som letade efter ett C210K program, fick rådet att använda SmartCoach(mitt på denna sida, lite till höger). Där anger du tider du springer på nu, samt vilket mål du har och vips så får du ett träningsprogram
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:49Tack Kenneth!
Det var en bra länk!
Tack Kenneth!
Det var en bra länk!
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 14:47En riktigt bra länk, men programmet i sig blir lite för långsamt för min smak. Jag får en väldigt låg tid om jag använder Midnattsloppet som kontolllopp.
Jag brukar ju springa i 6 eller 6:30 tempo. Där får jag 8 tempo. Då går jag nästan istället för att s
En riktigt bra länk, men programmet i sig blir lite för långsamt för min smak. Jag får en väldigt låg tid om jag använder Midnattsloppet som kontolllopp.
Jag brukar ju springa i 6 eller 6:30 tempo. Där får jag 8 tempo. Då går jag nästan istället för att s
Quote from Jan Lundquist on 1 September 2009, 15:07Jag fick också 8-min-tempo trots att jag ligger på cirka 6-6:30 men jag bryr mig inte så mycket. Jag tyckte det var ett lamt program för mig ändå, m a p distanser och frekvens. Jag kan ju pinna på i min egen takt!
Jag fick också 8-min-tempo trots att jag ligger på cirka 6-6:30 men jag bryr mig inte så mycket. Jag tyckte det var ett lamt program för mig ändå, m a p distanser och frekvens. Jag kan ju pinna på i min egen takt!
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 15:10Ja, upplägget gillade jag, så jag får väl kapa tiderna då själv. Eller så kanske jag borde ta det lungt nu i början när jag ska börja springa igen.
Ja, upplägget gillade jag, så jag får väl kapa tiderna då själv. Eller så kanske jag borde ta det lungt nu i början när jag ska börja springa igen.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 15:42Det sägs ju att det är ett fel man ofta gör, att springa för fort för stor del av sina pass ...
Det sägs ju att det är ett fel man ofta gör, att springa för fort för stor del av sina pass ...
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 16:30Mia, får du inte snabbare tider om du väljer Hard eller Very hard?
Mia, får du inte snabbare tider om du väljer Hard eller Very hard?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 18:32Nepp, bara fler pass i veckan.
Nepp, bara fler pass i veckan.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 19:28Verkar som smartcoach fixar torsdagens pass som snabbpass, resten lugna:)
Verkar som smartcoach fixar torsdagens pass som snabbpass, resten lugna:)