Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 09:27Om inte jag äter DIREKT när jag går upp ur sängen så blir jag grinig och vill slå nån på käften eller så? Så det är nog inte en bra idé för alla iaf. *vet*
Om inte jag äter DIREKT när jag går upp ur sängen så blir jag grinig och vill slå nån på käften eller så? Så det är nog inte en bra idé för alla iaf. *vet*
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 21:19En till två km streakrunning efter morntidningen blir det vid ledig dag. Å ska jag jobba så blir det samma fast en till två km till buss och till jobbet å när jag sitter vid frullan där så är iaf tre km avverkade. Utlandsresor...ett par tre om året...då b
En till två km streakrunning efter morntidningen blir det vid ledig dag. Å ska jag jobba så blir det samma fast en till två km till buss och till jobbet å när jag sitter vid frullan där så är iaf tre km avverkade. Utlandsresor...ett par tre om året...då b
Quote from Magnus Gelang on 31 August 2009, 22:03Jag har ÄNTLIGEN klarat av det 😀
På Blodomloppet klarade jag ju att jogga minst 30 minuter i sträck och eftersom jag alltid kört efter tiden i programmet (och inte sträckan) så ansåg jag mig ha gått i mål, åtminstone lite då 😀
Men idag har jag klarat
Jag har ÄNTLIGEN klarat av det 😀
På Blodomloppet klarade jag ju att jogga minst 30 minuter i sträck och eftersom jag alltid kört efter tiden i programmet (och inte sträckan) så ansåg jag mig ha gått i mål, åtminstone lite då 😀
Men idag har jag klarat
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:05Snyggt bullen. Bara du börjar köra milprogrammet direkt då 😉
Snyggt bullen. Bara du börjar köra milprogrammet direkt då 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:09På tal om milprogrammet, jag har letat efter det men inte hittat nåt som verkar bra 🙁
På tal om milprogrammet, jag har letat efter det men inte hittat nåt som verkar bra 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:10Jag hade en tung runda i kväll, det blev bara 3,6 km och inte på nån jättebra tid heller men det var tungt från första till sista steget så till sist slutade jag plåga mig runt och tog en längre promenad hem i stället. Huff.
Hoppas det känns bättre nästa
Jag hade en tung runda i kväll, det blev bara 3,6 km och inte på nån jättebra tid heller men det var tungt från första till sista steget så till sist slutade jag plåga mig runt och tog en längre promenad hem i stället. Huff.
Hoppas det känns bättre nästa
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:11Jag kör detta, Anders:
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=1010
Jag kör detta, Anders:
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=1010
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:14Verkar lite knepigt det bara anger tider och jag har inte tempot för att komma i närheten av det så jag har ingen aning var jag skulle börja i det programmet. Jag kan springa sådär 45 minuter i sträck innan jag tar slut men på den tiden kommer jag bara sä
Verkar lite knepigt det bara anger tider och jag har inte tempot för att komma i närheten av det så jag har ingen aning var jag skulle börja i det programmet. Jag kan springa sådär 45 minuter i sträck innan jag tar slut men på den tiden kommer jag bara sä
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:20Det borde gå att göra om tiderna i det programmet om man t.ex utgår från 6 min/km eller 6.30 eller vad du nu föredrar. Så 10 minuter springa blir då 10 minuter eller 1.6 km(om man räknar om med 6 min fart). Så då kan du ju springa 1.6 km i din egen takt.
Det borde gå att göra om tiderna i det programmet om man t.ex utgår från 6 min/km eller 6.30 eller vad du nu föredrar. Så 10 minuter springa blir då 10 minuter eller 1.6 km(om man räknar om med 6 min fart). Så då kan du ju springa 1.6 km i din egen takt.
Quote from Magnus Gelang on 31 August 2009, 22:23Tack Kenneth: Haha, nja milprogrammet håller jag mig ifrån,,,iallafall än så länge 🙂
Nu är mitt mål att få med mig storhunden och att vi tillsammans ska klara denna runda jag gjorde idag 😀
Anders: Så där tufft kändes det för mig i onsdags,,,,men idag
Tack Kenneth: Haha, nja milprogrammet håller jag mig ifrån,,,iallafall än så länge 🙂
Nu är mitt mål att få med mig storhunden och att vi tillsammans ska klara denna runda jag gjorde idag 😀
Anders: Så där tufft kändes det för mig i onsdags,,,,men idag