Quote from Magnus Gelang on 18 August 2009, 21:19Bra jobbat Roland 😀
Bra jobbat Roland 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:19Idag var jag ute igen. Det var tungt, trots att jag inte lämnat nivå 4 ännu.
I lördags var min tredje på nivå 4 och det gick bra, men jag kände att det är nödvändigt att "levla" här ett tag så att det någon gång går lätt och så att jag känner att jag kun
Idag var jag ute igen. Det var tungt, trots att jag inte lämnat nivå 4 ännu.
I lördags var min tredje på nivå 4 och det gick bra, men jag kände att det är nödvändigt att "levla" här ett tag så att det någon gång går lätt och så att jag känner att jag kun
Quote from Magnus Gelang on 18 August 2009, 22:22Susanne: Så gör ju jag också,,,jag tror det var på nivå 3 som jag körde typ 7 pass innan jag gick upp på nivå 4.
Susanne: Så gör ju jag också,,,jag tror det var på nivå 3 som jag körde typ 7 pass innan jag gick upp på nivå 4.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:33Bullen: Det var en tröst för en stackars nybörjare.. :-). Jag blir så grymt imponerad av er alla som kämpar på och inte ger upp, trots sega ben, ont här och där och ibland motgångar (L)
Ibland kan jag känna att lusten att jogga tryter ibland, men så tänk
Bullen: Det var en tröst för en stackars nybörjare.. :-). Jag blir så grymt imponerad av er alla som kämpar på och inte ger upp, trots sega ben, ont här och där och ibland motgångar (L)
Ibland kan jag känna att lusten att jogga tryter ibland, men så tänk
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:35Ja, jag tror det är klokt att man känner efter lite vad kroppen vill och inte har för bråttom framåt. Fast det är lite dubbelsidigt det där, man får inte stanna så länge så man blir "rädd" för att utmana sig själv, för ofta är det ju så att man faktiskt o
Ja, jag tror det är klokt att man känner efter lite vad kroppen vill och inte har för bråttom framåt. Fast det är lite dubbelsidigt det där, man får inte stanna så länge så man blir "rädd" för att utmana sig själv, för ofta är det ju så att man faktiskt o
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:38Precis Susanne, så tänker jag också, fast med ett annat lopp i tankarna 🙂 Tanken var ju att jag skulle påbörjat tjejklassikern med Lidingö tjejlopp i höst, men våren och sommaren har det varit lite för mycket småkrassel för att kunna träna som jag tänkt
Precis Susanne, så tänker jag också, fast med ett annat lopp i tankarna 🙂 Tanken var ju att jag skulle påbörjat tjejklassikern med Lidingö tjejlopp i höst, men våren och sommaren har det varit lite för mycket småkrassel för att kunna träna som jag tänkt
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:44Camilla: Häftigt att göra en tjejklassiker! Hoppas dina krassligheter försvinner så du kan satsa! Ska bli roligt att följa din resa dit. 😀
Tänk när jag kommit till den punkt då jag faktiskt tänker på att tiden ska bli bra, nu är det bara att hålla sig i
Camilla: Häftigt att göra en tjejklassiker! Hoppas dina krassligheter försvinner så du kan satsa! Ska bli roligt att följa din resa dit. 😀
Tänk när jag kommit till den punkt då jag faktiskt tänker på att tiden ska bli bra, nu är det bara att hålla sig i
Quote from Bjarne Lewin on 18 August 2009, 22:56Grattis till ditt beslut att göra en tjejklassiker, Camilla! Jag har precis avslutat min och det var något av det roligaste jag någonsinn har gjort 🙂
Grattis till ditt beslut att göra en tjejklassiker, Camilla! Jag har precis avslutat min och det var något av det roligaste jag någonsinn har gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 05:19Roland: det där märkte ju jag med förra måndagen då jag körde mitt "inför Midnattsloppet"-backpass. Jag hade trott att passet skulle vara: "jogga fram till backen, ta sig uppför backen så gott det går och sen dö i en hög på krönet". Jag blev jätteförvånad
Roland: det där märkte ju jag med förra måndagen då jag körde mitt "inför Midnattsloppet"-backpass. Jag hade trott att passet skulle vara: "jogga fram till backen, ta sig uppför backen så gott det går och sen dö i en hög på krönet". Jag blev jätteförvånad
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 07:51Susanne och Evely: Ja, det ska bli skitkul faktiskt. Har redan anmält mig till Tjejvasan, gjorde jag typ i våras redan, och ska börja ta och boka boende vilken vecka som helst. Måste bara få min kära mor att bestämma sig om hon ska hänga med eller inte fö
Susanne och Evely: Ja, det ska bli skitkul faktiskt. Har redan anmält mig till Tjejvasan, gjorde jag typ i våras redan, och ska börja ta och boka boende vilken vecka som helst. Måste bara få min kära mor att bestämma sig om hon ska hänga med eller inte fö