Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:51Oj nu ljög jag visst, ett pass på 25 och ett på 20 ska det vara, det tredje passet måste jag ha drömt... Måste verkligen igång med långpassen!
Oj nu ljög jag visst, ett pass på 25 och ett på 20 ska det vara, det tredje passet måste jag ha drömt... Måste verkligen igång med långpassen!
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 12:10Marathondebuterar också i år, är anmäld till Båstad marathon den 30 juni 🙂
Marathondebuterar också i år, är anmäld till Båstad marathon den 30 juni 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 23:19Jag gjorde min längsta löparpass någonsin i söndags.
Som göteborgare slipper man ju pressen att åka vasalopp och sånt. Så det blev till att damma av asfaltsskorna och ge sig av på ett ordentligt långpass istället.
30 km blev det, och visst var det tungt
Jag gjorde min längsta löparpass någonsin i söndags.
Som göteborgare slipper man ju pressen att åka vasalopp och sånt. Så det blev till att damma av asfaltsskorna och ge sig av på ett ordentligt långpass istället.
30 km blev det, och visst var det tungt
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 05:44Fuska inte med långpassen, det får man bittert ångra... 🙂
Fuska inte med långpassen, det får man bittert ångra... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 18:46Känns jobbigt för tillfället när ljumsken krånglar.Man tappar ju träning,och bara tre månader kvar till asic sthlm marathon"suck" Men jag har inte kastat in handduken ännu:-)
Känns jobbigt för tillfället när ljumsken krånglar.Man tappar ju träning,och bara tre månader kvar till asic sthlm marathon"suck" Men jag har inte kastat in handduken ännu:-)
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:24Hoppet är det sista som överger en:-)
Hoppet är det sista som överger en:-)
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:25Hoppet är det sista som överger en:-)
Hoppet är det sista som överger en:-)
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 19:42Hoppet är det sista som överger en.......!?
Hoppet är det sista som överger en.......!?
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 13:46Det pratas mycket om sport och energidrycker när man är ute på långpass.
Någon som har tips på bra sådana produkter och vad man köper sådana?
Kan väl tilläggas att jag är nog lite omodern av mej,brukar ge mej iväg på mina långpass på morgonen efter en tal
Det pratas mycket om sport och energidrycker när man är ute på långpass.
Någon som har tips på bra sådana produkter och vad man köper sådana?
Kan väl tilläggas att jag är nog lite omodern av mej,brukar ge mej iväg på mina långpass på morgonen efter en tal
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:53Jag har testat flera olika och tyckte inte att något funkade, tills en dag jag fick tips om Maxim Active Hydration. Tabletter som man löser upp i vatten. De är de som funkar bäst för mig. Dock har jag insett att jag inte ska börja med sportdryck förrän ef
Jag har testat flera olika och tyckte inte att något funkade, tills en dag jag fick tips om Maxim Active Hydration. Tabletter som man löser upp i vatten. De är de som funkar bäst för mig. Dock har jag insett att jag inte ska börja med sportdryck förrän ef