Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:55Varför inte bara ta ett glass mjölk? Spetsat med lite vispgrädde om träningen var väldigt energikrävande. Funkar bra för mig. Dessutom slipper jag osteoporosis.
Varför inte bara ta ett glass mjölk? Spetsat med lite vispgrädde om träningen var väldigt energikrävande. Funkar bra för mig. Dessutom slipper jag osteoporosis.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 20:09Enervit funkade för mig, när jag använde sportdryck. Nu har jag sadlat om till bara vatten på mina långpass, ca 2h 20 min (den långa historien hittar du här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1121002).
Enervit funkade för mig, när jag använde sportdryck. Nu har jag sadlat om till bara vatten på mina långpass, ca 2h 20 min (den långa historien hittar du här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1121002).
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 10:10Vilken härlig rapport Brita! Bra kämpat och det är alltid kul när man upptäcker att kroppen kan tränas.
Lycka till med backträningen och maraplanerna 🙂
Vilken härlig rapport Brita! Bra kämpat och det är alltid kul när man upptäcker att kroppen kan tränas.
Lycka till med backträningen och maraplanerna 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:00Brita, Grattis! Jag är imponerad! Och blir inspirerad.
Jag hade mycket nytta av backpassen när jag sprang halvmaran. Så det är bara att leta efter en backe och ge gärnet:-)
I somras såg jag en jättebra instruktionsvideo som Anders Szalkai hade gjort om b
Brita, Grattis! Jag är imponerad! Och blir inspirerad.
Jag hade mycket nytta av backpassen när jag sprang halvmaran. Så det är bara att leta efter en backe och ge gärnet:-)
I somras såg jag en jättebra instruktionsvideo som Anders Szalkai hade gjort om b
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 06:54Tack för uppmuntrande tillrop! Jo, det var kul! Och ganska perfekt sätt att testa på, tror jag. Man var ju aldrig längre än en halv kilometer från mål.
Och nu fick man blodad tand.
Tack för uppmuntrande tillrop! Jo, det var kul! Och ganska perfekt sätt att testa på, tror jag. Man var ju aldrig längre än en halv kilometer från mål.
Och nu fick man blodad tand.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:02Tack allihop för tipsen av några olika sorters energidryck. Ska testa och se om något piggar upp kroppen efter två timmars löpning.
Tack allihop för tipsen av några olika sorters energidryck. Ska testa och se om något piggar upp kroppen efter två timmars löpning.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:06Kanske räcker det med någon tablett druvsocker på långpassen när kroppen börjar krokna?
Kanske räcker det med någon tablett druvsocker på långpassen när kroppen börjar krokna?
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:13Piggar upp kroppen efter två timmars löpning?????....då pratar vi om bira/pilsner/öl/ale....absolut bästa medicinen. Pröva å bli frälst..!
Piggar upp kroppen efter två timmars löpning?????....då pratar vi om bira/pilsner/öl/ale....absolut bästa medicinen. Pröva å bli frälst..!
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 08:33Marathonträningen går tyvärr på halvfart nu pga ömmande ljumske,kan ej längre slaviskt följa 4tim programmet för sthlm marathon. Man börjar ju känna sig stressad,tiden flyger ju iväg.Någon som har tips på vad man gör för att läka ömmande ljumske? Probleme
Marathonträningen går tyvärr på halvfart nu pga ömmande ljumske,kan ej längre slaviskt följa 4tim programmet för sthlm marathon. Man börjar ju känna sig stressad,tiden flyger ju iväg.Någon som har tips på vad man gör för att läka ömmande ljumske? Probleme
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:07Förkylt igen 🙁 Det är bara se till att bli frisk, jag har försökt promenera och styrketräna efter det.
Det finns tydligen mycket man ska tänka på när det gäller träning inför marathon: http://www.youtube.com/watch?v=U2TRUUu2uHo&feature=channel
Förkylt igen 🙁 Det är bara se till att bli frisk, jag har försökt promenera och styrketräna efter det.
Det finns tydligen mycket man ska tänka på när det gäller träning inför marathon: http://www.youtube.com/watch?v=U2TRUUu2uHo&feature=channel