Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 10:49Läs rekommendationerna om träning och blodgivning som finns här: http://geblod.nu/fragor-och-svar/kategori/?c=12#526
Läs rekommendationerna om träning och blodgivning som finns här: http://geblod.nu/fragor-och-svar/kategori/?c=12#526
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 10:49Edit
Edit
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 12:29Jag är väldigt nyfiken på vad mitt blodvärde låg på nu, sist när de kollade mig låg jag på 137, vilket då brukar räknas som "bra" ...
Själv har jag "bara" 0+ men maken har ngt extra efterfrågat 0 med dubbelminus? Vad kallas den grupperingen är det "K" el
Jag är väldigt nyfiken på vad mitt blodvärde låg på nu, sist när de kollade mig låg jag på 137, vilket då brukar räknas som "bra" ...
Själv har jag "bara" 0+ men maken har ngt extra efterfrågat 0 med dubbelminus? Vad kallas den grupperingen är det "K" el
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 12:53Inte hört att det fanns någon sådan grupp. Intressant om någon vet mera 😉
Inte hört att det fanns någon sådan grupp. Intressant om någon vet mera 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:31Jag skulle bli besviken om jag är under 150 i blodvärde på någon provtagning.
Jag skulle bli besviken om jag är under 150 i blodvärde på någon provtagning.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:34Jag vet inte vad jag har normalt, detta är väl första gången jag fått reda på det vad jag kommer ihåg. Att ge blod påverkar prestationen i 2-3 veckor kännerjag till, menfråga jag undrar över är - helt krasst - skullejag bli enbättre löpare av att fåupp HB
Jag vet inte vad jag har normalt, detta är väl första gången jag fått reda på det vad jag kommer ihåg. Att ge blod påverkar prestationen i 2-3 veckor kännerjag till, menfråga jag undrar över är - helt krasst - skullejag bli enbättre löpare av att fåupp HB
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:38Varför ska du använda mediciner(EPO/Cera) för att få upp blodvärdet? Du har missat i genlotteriet, och vill dopa dig?
Varför ska du använda mediciner(EPO/Cera) för att få upp blodvärdet? Du har missat i genlotteriet, och vill dopa dig?
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:42Räknas järntabletter som doping? Fy vilken fuskare jag är då... på blodcentralens inrådan!
Räknas järntabletter som doping? Fy vilken fuskare jag är då... på blodcentralens inrådan!
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:51Jag vet inte vad jag har normalt, detta är väl första gången jag fått reda på det vad jag kommer ihåg. Att ge blod påverkar prestationen i 2-3 veckor kännerjag till, menfråga jag undrar över är - helt krasst - skullejag bli enbättre löpare av att fåupp HB
Jag vet inte vad jag har normalt, detta är väl första gången jag fått reda på det vad jag kommer ihåg. Att ge blod påverkar prestationen i 2-3 veckor kännerjag till, menfråga jag undrar över är - helt krasst - skullejag bli enbättre löpare av att fåupp HB
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:56Är järntabletter medicin?
Är järntabletter medicin?