Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningförkylning/träning
You need to log in to create posts and topics.

Hej Evely!

Tack för tipset med Lungplus, låter intressant. Måste testa det nästa gång hostan dyker upp.

Anders och Frida får ligga skavfötters i sjuksängen.

Andreas: Det var väl lite på skämt, lite på allvar. Men generellt så springer jag inte om jag är sjuk, men självklart finns det undantag. När det gäller cykling har jag mycket lägre ribba, dvs då kan jag vara lite mer sjuk.

Är det bekvämt att springa med en sådan där "Lungplus" ?, guppar den inte hemskt mycket i munnen ?, ska man bita i munstycket eller håller man det vara mellan läpparna ?

(jag är förvisso van att träna med en snorkel i munnen från tiden som UV-Rugby spela

Jag har aldrig testat att springa med lungplus. Däremot har jag promenerat med den och jag gillar den inte. Man kan inte prata när man har den och saliven rinner nerför hela jackan. Köpte en Airtrim i vintras som jag tyckte fungerade mycket bättre. Enda n

Så du menar att det skulle vara en nackdel att se ut som Darth Vader ?

(jag tyckte den såg ut som ett bra alternativ, det är ju inte aktuellt riktigt än men jag har sparat länken)

man ska absolut inte tro på läkaren alltid vad dem som säger ,man känner ju själv,kroppen säger ju till . för jag låg inne på lund lasarettet sen i fredags kom hem idag, han läkaren på kirurgakuten sa att jag har lunginflammation men sen han på kava sa at

Punkt, stora bokstäver och radbrytningar gör det mycket lättare att läsa 😉

Varför lyssnade du inte på första läkaren då?

Anders , jag tänker inte på de, har svårt att veta vart man ska sätta kommatecken och punkt för jag har funktionshinder, har inlärningsvårigheter,skrivsvårigheter, nedsatt finmotorik,koordinationsvårigheter,talfel,muskelsvaghet (#)

Jag vet inte varför ja

Jag sköppte lungplus för att jag ville ha den i handen meddet samma! Jag hade tänkt köpa airtrim, också men det har liksom inte blitt av!

Jag skakar ur saliven i bland så känns det inte jobbigt. Det är mkt jobbigare att hosta och att få ont i halsen