Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfolk och folk
You need to log in to create posts and topics.

Hur menar du nu?

När argumenten brister så tar man till personangrepp 😉

Allt är onyttigt i tillräckligt stora mängder och om det missbrukas genom att t.ex. enbart äta det.

Ett rör Pringles efter tävling är standard för mig. Så gott. Kolhydrater och salt i perfekt förpa

Katarina: Ja, Team Jelly Bean har säkert gratis Jelly Beans!

Om du läser böckerna/artiklar som skrivs om och ibland med de danska proffsen så får du en hel del att info om både det ena o andra.
Michael Sandstöd hade hela sin träningsdagbok med pulskurvor

Lars, jag tror inte riktigt du har förstått vad syftet med en gainer är. De tips du ger på energi efter träning är i och för sig nyttiga, men inte särdelens effektiva som återhämtningsmat.

Tror att det är just ordet "nyttigt" som du hakar upp dig på i de

Katarina
"Som motionär kan man effektivisera sin träning avsevärt om man lägger lite mer tid på att modifiera sin kosthållning."

Framförallt är det milen i benen, sen kommer de snabba milen i benen, när det ska ge resultat.

Man ska ta chansen efter träning att äta vad som smakar fågel.
Jag tog åtta mandelkubbar till fm-fikan efter två timmars cruising på cykeln.

Rickard, vad jag menar är att resultaten ofta kommer snabbare om man lägger lite krut på att se över sina matvanor. Käkar man redan perfekt och inte kör runt med övervikt, så finns det inget annat sätt än det du nämner.

Med effektivisera menar jag att ma

Lars; "Jag är också av uppfattningen att man kan äta allt men att godis skulle vara lika nyttigt som grönsaker håller jag inte med om, för det är vad du säger indirekt!"
Var i mina inlägg skriver jag att godis är lika nyttigt som grönsaker? Jag må vara r

(precis läst ut en bok i ämnet och kan som vanligt inte hålla käft)

Det som är tragiskt vad gäller viktminsktning är att forskning tyder att det är snudd på omöjligt att gå ner och behålla sin nya vikt en längre tid.....

Dessutom så verkar det i dagslä

"Var fan fick du luft ifrån Christer?"

Förmodligen genom en inandning.