Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:16Det är mycket som ska klaffa för en bra viktminskning. Motivation och kunskap är det viktigaste. Jag tror att många är för bekväma helt enkelt - de tror på Aftonbladets "veckans mirakelkur". Många verkar också ha väldigt snedvriden syn på både vad som är
Det är mycket som ska klaffa för en bra viktminskning. Motivation och kunskap är det viktigaste. Jag tror att många är för bekväma helt enkelt - de tror på Aftonbladets "veckans mirakelkur". Många verkar också ha väldigt snedvriden syn på både vad som är
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:29Om jag vet att jag ska träna senare under dagen så blir jag mer noga med vad jag äter under dagen. Det blir t ex inte en "tung" pizza till lunch då, för då kommer inte springpasset gå bra i skogen.
Jag håller helt med Pers tidigare inlägg - om jag har v
Om jag vet att jag ska träna senare under dagen så blir jag mer noga med vad jag äter under dagen. Det blir t ex inte en "tung" pizza till lunch då, för då kommer inte springpasset gå bra i skogen.
Jag håller helt med Pers tidigare inlägg - om jag har v
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:33Jag håller med Per här ovan också. När jag tränar så är jag mer sugen på bra riktig mat än på tex sötsaker och annat onyttigt. Det är som om kroppen säger till att nu behövs bra energi för att klara tempot.
Fast jag kan inte påstå att jag tillhör den ony
Jag håller med Per här ovan också. När jag tränar så är jag mer sugen på bra riktig mat än på tex sötsaker och annat onyttigt. Det är som om kroppen säger till att nu behövs bra energi för att klara tempot.
Fast jag kan inte påstå att jag tillhör den ony
Quote from Catharina Brattlin on 2 July 2008, 13:39Sylvia, jag håller helt med Dig! Såna kommentarer får jag också, men man tänker inte på att det är mycket svett (och ibland tårar) som gör att man mår och ser ut som man gör. Många timmar man lägger på träning och att laga bra mat. Inget man får serverat
Sylvia, jag håller helt med Dig! Såna kommentarer får jag också, men man tänker inte på att det är mycket svett (och ibland tårar) som gör att man mår och ser ut som man gör. Många timmar man lägger på träning och att laga bra mat. Inget man får serverat
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2008, 13:45Kul Sylva S. - vi har precis samma uppfattning om nyttigt/onyttigt vad gäller mänder osv som du skrev om en bit högre upp. Dvs jag tycker det du skriver är väldigt vettigt 🙂
Kul Sylva S. - vi har precis samma uppfattning om nyttigt/onyttigt vad gäller mänder osv som du skrev om en bit högre upp. Dvs jag tycker det du skriver är väldigt vettigt 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 2 July 2008, 13:49Tack Christer! 🙂 (Svårt att hålla reda på TVÅ Sylvior nu...)
Tack Christer! 🙂 (Svårt att hålla reda på TVÅ Sylvior nu...)
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:58Folk får för sig så mycket konstigt. Vet inte om fler får kommentaren "men du som tränar så mycket kan väl äta vad du vill?"
Jag är tre cykelpumpar lång och tränar förvisso en del med det betyder ju inte att man kan skrapa alla kakfat och käka dubbla port
Folk får för sig så mycket konstigt. Vet inte om fler får kommentaren "men du som tränar så mycket kan väl äta vad du vill?"
Jag är tre cykelpumpar lång och tränar förvisso en del med det betyder ju inte att man kan skrapa alla kakfat och käka dubbla port
Quote from Jan Lundquist on 2 July 2008, 14:37Jag har en kompis med sisådär 35 kg övervikt. Hon kastade avundsjuka blickar på mig en dag och önskade hon var lika smal som jag.
Jag utmanade henne: Lev som jag gör, ät det jag äter och gör det jag gör resten av året så får vi se hur du ser ut då. Det h
Jag har en kompis med sisådär 35 kg övervikt. Hon kastade avundsjuka blickar på mig en dag och önskade hon var lika smal som jag.
Jag utmanade henne: Lev som jag gör, ät det jag äter och gör det jag gör resten av året så får vi se hur du ser ut då. Det h
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 15:20Det handlar alltid om helhet; det finns ju studier som visar att "naturligt smala" personer är mer aktiva även när de inte gör något särskilt.
Jag kan alltid jämföra min mor med hennes systrar, när hon var på besök hos den ena av dem sa hon att om hon åt
Det handlar alltid om helhet; det finns ju studier som visar att "naturligt smala" personer är mer aktiva även när de inte gör något särskilt.
Jag kan alltid jämföra min mor med hennes systrar, när hon var på besök hos den ena av dem sa hon att om hon åt
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 15:22Ja det ær ju vanligt, att folk tror att man kan æta hur mycket som helst næ rman trænar. Sååå mycket førbrænner man inte.
Ja det ær ju vanligt, att folk tror att man kan æta hur mycket som helst næ rman trænar. Sååå mycket førbrænner man inte.