Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 15:43"Ja det ær ju vanligt, att folk tror att man kan æta hur mycket som helst nær man trænar. Sååå mycket førbrænner man inte."
!
Och självfallet än mindre om man är mindre i kroppsvikt. En förpackning energidryck eller banan är rimligtvis lika stor för en 4
"Ja det ær ju vanligt, att folk tror att man kan æta hur mycket som helst nær man trænar. Sååå mycket førbrænner man inte."
!
Och självfallet än mindre om man är mindre i kroppsvikt. En förpackning energidryck eller banan är rimligtvis lika stor för en 4
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 16:01IMHO är folk generellt helt kassa på 2 saker.
* målbilder
* egetperspektivDessa 2 saker gör att det är väldigt svårt att ta till sig nya rutiner.
Folk som inte tränar och som inte är nöjda med sin vikt letar efter träning som är 100% kul, som är så r
IMHO är folk generellt helt kassa på 2 saker.
* målbilder
* egetperspektiv
Dessa 2 saker gör att det är väldigt svårt att ta till sig nya rutiner.
Folk som inte tränar och som inte är nöjda med sin vikt letar efter träning som är 100% kul, som är så r
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2008, 16:02Jag tycker inte det blev lite långt!
Jag tycker inte det blev lite långt!
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2008, 16:12Jag gillar när man skriver om vad man själv har gjort och hur det blev! då får det hellre vara "lite långt". (H)
Jag gillar när man skriver om vad man själv har gjort och hur det blev! då får det hellre vara "lite långt". (H)
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 16:21Jag har spegel till egenperspektivet.
Jag har spegel till egenperspektivet.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 16:21Jag rekommenderar min "guru" Fly Lady
http://www.flylady.net/Hela hennes idé är inför en vana i taget, babysteps, acceptera bakslagen, men var glad över det du gör.
En ny vana om dagen är kanske lite överoptimistiskt, men jag vet de som kör en i veckan
Jag rekommenderar min "guru" Fly Lady
http://www.flylady.net/
Hela hennes idé är inför en vana i taget, babysteps, acceptera bakslagen, men var glad över det du gör.
En ny vana om dagen är kanske lite överoptimistiskt, men jag vet de som kör en i veckan
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 17:25Intressant diskussion.
Krister och Jenny. Jag är precis lika dan som ni är. Jag har legat på -+2 kg sedan jag växt färdigt. Jag tror att jag ligger på min idealvikt (BMI 22-23)
Det som varierar är även hos mig mängden fett/muskler.Jag tror på att min kr
Intressant diskussion.
Krister och Jenny. Jag är precis lika dan som ni är. Jag har legat på -+2 kg sedan jag växt färdigt. Jag tror att jag ligger på min idealvikt (BMI 22-23)
Det som varierar är även hos mig mängden fett/muskler.
Jag tror på att min kr
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 17:30Jag har jätteproblem efter vintern. Eftersom jag gillar att åka mycke skidor, man förbränner mycke när man tränar längdåkning vilket då gör att man äter mer utan att gå upp i vikt, men när vintern är slut så är magen van vid en stor dos mat och det är int
Jag har jätteproblem efter vintern. Eftersom jag gillar att åka mycke skidor, man förbränner mycke när man tränar längdåkning vilket då gör att man äter mer utan att gå upp i vikt, men när vintern är slut så är magen van vid en stor dos mat och det är int
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 18:24Björn har så himla rätt att det är skrämmande
Björn har så himla rätt att det är skrämmande
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 18:29Jag kom till egenperspektiv och tittade i spegeln.
Jag ser inte bra ut så det är bara att gilla läget.
Jag kom till egenperspektiv och tittade i spegeln.
Jag ser inte bra ut så det är bara att gilla läget.