Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfolk och folk
You need to log in to create posts and topics.

Naturliga smalisar eller tjockisar ^^ finns det massor av och jag är avis på hälften av dom.

Att många upplever det så svårt att sluta äta onyttigt har en del med personlighet att göra men framförallt har det med din kemiska sammansättning som du skapar

sen kan vissa ha sämre ämneomsättning än andra osv ,men mina var tabletter + har alla möjliga allergi + ibs,dricker för lite vatten och ändå äter jag strikt enligt gi

David, gå på H&M och spegla dig. Där blir alla snygga.

Aha! Det är därför så många är där!
Jag handlar på Stenströms.

Det är omöjligt att inte minska i vikt om man förbrukar mer energi än man tar in. Att inte minska i vikt i ett sånt läge innebär att termodynamikens första lag är fel. Och det har jag svårt att tro... 😉

Om man skulle ta ett "hopplöst fall" och verkligen

rasmus precis,jag blir ballong av laktos,mjölk,mjölkprotein och gluten,sen har jag ibs med får man me d stressmage av

Sylvia; "Likaså gäller godis; drar jag i mig ett halvt kilo en lördagkväll, utan att ha varit i närheten av ett träningspass, så känns det onyttigt. MEN, under långa träningspass eller efter hårda sådana funkar godiset på ett, för kroppen, nyttigt sätt. D

lars ,jo men vill man verkligen äta godis så ska man ä ta direkt efter träningen sägs de

Håller med så många av er här ovan, ex Krister, Anna-Karin och Camilla!!
Tror också att om man orkar träna tillräckligt för att kroppen ska sluta vara sugen på godis och börja längta efter riktig mat - då kan man inte ha inställningen att träning är ett

Varför då? Vill du ha tillbaka enrgin igen är det mycket bättre att äta frukt. Vill du äta godis kan du göra det när du vill bara det är i måttliga mängder. Bara för att man tränar kan man inte äta hur mycket man vill och jag tror (ganska säker) på att d