Quote from Thomas Borg on 17 May 2011, 19:33Fredrik: Det låter som om du redan kommit långt. Med den farten som du har idag så tycker jag inte att det finns någon anledning att backa. Jag vet ju inte hur gammal du är eller hur tränad du är, men jag skulle fortsätta från 5 km.
Lycka till (+)
Fredrik: Det låter som om du redan kommit långt. Med den farten som du har idag så tycker jag inte att det finns någon anledning att backa. Jag vet ju inte hur gammal du är eller hur tränad du är, men jag skulle fortsätta från 5 km.
Lycka till (+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:20Tackar Lars,
Är 31 år, 192cm lång på 102 kg... (på väg neråt hoppas jag)
Ska testa att börja med detta på torsdag då jag var ute och testade lite högre tempo på 3 km ikväll, bara för att se hur det kändes.
Tog 3km på 15.20 och hade kraft kvar att forts
Tackar Lars,
Är 31 år, 192cm lång på 102 kg... (på väg neråt hoppas jag)
Ska testa att börja med detta på torsdag då jag var ute och testade lite högre tempo på 3 km ikväll, bara för att se hur det kändes.
Tog 3km på 15.20 och hade kraft kvar att forts
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:26Hej,
Kul att många följer programmet.
Det är viktigt att följa programmet och inte gå för fort fram. ( Inget problem att gå saktare fram )Liten reminder : programmet heter "Nybörjare,5/10km with no pain"
dvs stanna på 5km är helt ok 😉
Det viktiga är
Hej,
Kul att många följer programmet.
Det är viktigt att följa programmet och inte gå för fort fram. ( Inget problem att gå saktare fram )
Liten reminder : programmet heter "Nybörjare,5/10km with no pain"
dvs stanna på 5km är helt ok 😉
Det viktiga är
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:53Fick en liten motgång igår i löpningen när jag skulle ut på min 4km-runda enligt programmet. Allt kändes bra men vefter 1,6km löpning högg det till i bröstet på varje inandning och jag fick börja gå. När jag provade löpa lite igen så var det samma sak så
Fick en liten motgång igår i löpningen när jag skulle ut på min 4km-runda enligt programmet. Allt kändes bra men vefter 1,6km löpning högg det till i bröstet på varje inandning och jag fick börja gå. När jag provade löpa lite igen så var det samma sak så
Quote from Annika Andersson on 19 May 2011, 17:45Usch vad otäckt, var rädd om dig!
Usch vad otäckt, var rädd om dig!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:43Tack för omtanken Gitsan! :)Men ingen fara med mig.
Idag var jag ändå ute igen på min 4,1runda och allt var som vanligt igen 🙂
Tack för omtanken Gitsan! :)Men ingen fara med mig.
Idag var jag ändå ute igen på min 4,1runda och allt var som vanligt igen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:45Hej Niclas,
Jag fick samma sak när jag körde för snabbt.
Gick och kontrollerade mig. Gjorde Fys-test och fick samma symtom.Enligt läkaren var det ingen fara för mig och han sa "bra att din kropp informerar dig när du skall sänka tempot"
Note : Jag är
Hej Niclas,
Jag fick samma sak när jag körde för snabbt.
Gick och kontrollerade mig. Gjorde Fys-test och fick samma symtom.
Enligt läkaren var det ingen fara för mig och han sa "bra att din kropp informerar dig när du skall sänka tempot"
Note : Jag är
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 10:19Ok.. Tack för den informationen. Känns lite lugnare, har hört nån annan också säga att det ofta är kroppens mekanism för att säga ifrån.
Sen så gick det ju bra igår när jag försökte igen i mitt vanliga gamla lusiga tempo igen så verkar lugnt. 🙂
Ok.. Tack för den informationen. Känns lite lugnare, har hört nån annan också säga att det ofta är kroppens mekanism för att säga ifrån.
Sen så gick det ju bra igår när jag försökte igen i mitt vanliga gamla lusiga tempo igen så verkar lugnt. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:10Aha - det där med att räkna + 3 % för varje mellanliggande veckodag också hade jag inte fattat!
Aha - det där med att räkna + 3 % för varje mellanliggande veckodag också hade jag inte fattat!
Quote from Annika Andersson on 21 May 2011, 10:26Tack Lena att jag inte var ensam 😉
Tack Lena att jag inte var ensam 😉