Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 01:20Jag gick i mål på 5km idag. Känns väldigt skönt må jag säga. Egentligen skulle jag bara springa 4,5km idag och gå i mål på torsdag men det kändes så fantastiskt bra när jag hade 500m kvar till mål på femkilometersspåret så jag bara körde på. Jag kände til
Jag gick i mål på 5km idag. Känns väldigt skönt må jag säga. Egentligen skulle jag bara springa 4,5km idag och gå i mål på torsdag men det kändes så fantastiskt bra när jag hade 500m kvar till mål på femkilometersspåret så jag bara körde på. Jag kände til
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 06:59Stort grattis till 5 km Nicklas! (t+)
Stort grattis till 5 km Nicklas! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 07:45Härligt Nicklas 😀
Bra kämpat.
Härligt Nicklas 😀
Bra kämpat.
Quote from Thomas Borg on 23 May 2011, 10:28Grattis!
Jag vilar mig iform (H)
Grattis!
Jag vilar mig iform (H)
Quote from Annika Andersson on 23 May 2011, 19:28Trist med bältros Lars! Se till att blir bra först innan du hakar på programmet igen, men då ska du nog börja där du avslutade och lägga på alla procenten gissar jag.
Trist med bältros Lars! Se till att blir bra först innan du hakar på programmet igen, men då ska du nog börja där du avslutade och lägga på alla procenten gissar jag.
Quote from Annika Andersson on 12 June 2011, 21:46Idag joggade jag 2,77 km efter att först ha gått i rask takt i dryga kilometern. MEN, det börjar kännas lite tråkigt 🙁 Ja inte att jag klarar av att jogga längre och längre men det känns enformigt. Ska byta bana till nästa gång men undrar om någon annan
Idag joggade jag 2,77 km efter att först ha gått i rask takt i dryga kilometern. MEN, det börjar kännas lite tråkigt 🙁 Ja inte att jag klarar av att jogga längre och längre men det känns enformigt. Ska byta bana till nästa gång men undrar om någon annan
Quote from Thomas Borg on 13 June 2011, 00:34Ja, jag byter nästan varje gång. Jag upptäcker på detta sätt nya delar av vår kommun. Därför tycker jag inte att det blivit tråkigt. --- Än i alla fall.
Ja, jag byter nästan varje gång. Jag upptäcker på detta sätt nya delar av vår kommun. Därför tycker jag inte att det blivit tråkigt. --- Än i alla fall.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 01:14Det är nästan det jag tycker är svårast. Eller inte längre, men förr om åren. Men nu har jag lärt mig att hitta till något slags meditativt tillstånd där den där uttråkadkänslan inte kommer längre, eller inte så ofta. Och jag har en känsla av att det är a
Det är nästan det jag tycker är svårast. Eller inte längre, men förr om åren. Men nu har jag lärt mig att hitta till något slags meditativt tillstånd där den där uttråkadkänslan inte kommer längre, eller inte så ofta. Och jag har en känsla av att det är a
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 08:39Hej allesammans 😀
Var ett tag sedan jag skrev i denna tråd nu men vill bara tacka för ett bra program och vill säga härligt kämpat av er alla som följer det 😀Tog mina 10km för ca 2 veckor sedan med en måltid på 59.50 (målet var under timmen så det va
Hej allesammans 😀
Var ett tag sedan jag skrev i denna tråd nu men vill bara tacka för ett bra program och vill säga härligt kämpat av er alla som följer det 😀
Tog mina 10km för ca 2 veckor sedan med en måltid på 59.50 (målet var under timmen så det va
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 14:53Stark jobbat. Grattis till en fin tid.
Stark jobbat. Grattis till en fin tid.