Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mycket trevligt att flera blir klara med programmet och att andra kommer igång.

Hur går det för er som kör programmet ?

Om det är lite trist att springa samma spår så är det bara att välja nya stigar och spår. Det är distansen som räknas.

Har kommit till 3 km nu, och hittills har det gått bra, men nu känner jag av lite ont i ena hälen. Jag kanske tränar för mycket. De dagar jag inte joggar, så spelar jag ofta golf, eller rör mig på något annat sätt. Sist jag fick ont i hälen tog det tid in

Jag sprang 4,1 idag. Hade egentligen 3,8 på schemat, men lätt nerför i en ny miljö peppade. Och eftersom det varit så tungt dom två senaste dagarna så var jag supernöjd. Jag gör så ibland, att jag tar ett skutt. Det betyder inte att jag rusar snabbare fra

Jag kommer nog att testa lite intervall ett tag för att se om jag kommer igång igen, det har känst lite motigt senaste gångerna och jag har inte nått mina mål. Men först ska jag vila mig i form i 3 dagar då jag inte har möjlighet till motion

Hej,

Igår fick jag ett nytt mål att jobba på.
Min 13 år son sprang ifrån mig.

🙂 Ny utmaning

Henrik; det är väl en utmaning som heter duga!
Vi har en 21-åring hemma som går lika fort den 5 km runda jag brukar jogga/gå.
Men då brukar jag tänka att "var sak har sin tid". Dels är han bara en tredjedel av min ålder och väger förmodliogen minst 20 kil

Bra HEnrik 🙂 bara att jobba på tills du knäcker honom 😉

Kan komma med en rapport själv.. Klarade ju 5km för > en månad sedan nu.. tyckte att det gick lite för fort mellan 5 och 10 km i programmet så valde att öka i lite makligare takt. Har sprungit 6 o

Nice Niklas !!

Hur ligger du till med vikten som var en del av ditt projekt ?

Ha en skön helg / vecka !

Henrik >> Vikten var det ja.. Jag tittade tillbaks till mitt första inlägg i den här tråden när jag började med mitt program. D¨å vägte jag strax över 119 kg och hade just avslutat min LCHkost. Sedan dess har jag ätit som vanligt men försökt äta lite mind

Jag säger:
det är grymt Nicklas, grymt!