Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 23:29Helt fantastiskt bra Nicklas! I början var ju inte sträckorna så långa så kanske ger det mer effekt på vikten nu när du springer lika ofta fast längre. Oavsett så är det ju precis som du säger att det pekar åt rätt håll...
Jag har fastnat helt för löpnin
Helt fantastiskt bra Nicklas! I början var ju inte sträckorna så långa så kanske ger det mer effekt på vikten nu när du springer lika ofta fast längre. Oavsett så är det ju precis som du säger att det pekar åt rätt håll...
Jag har fastnat helt för löpnin
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 10:20Tack Mik och Peter! 🙂
Ja vikten går åt rätt håll, men det är fortfarande 20kg att plocka bort, nu när jag ändå springer 2 mil i veckan till skillnad från 1675m per vecka eller vad det var i början så hoppas jag på att fortsätta plocka kilo efter kilo me
Tack Mik och Peter! 🙂
Ja vikten går åt rätt håll, men det är fortfarande 20kg att plocka bort, nu när jag ändå springer 2 mil i veckan till skillnad från 1675m per vecka eller vad det var i början så hoppas jag på att fortsätta plocka kilo efter kilo me
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 20:23Alltså, även om det är en enorm resa för dig, och du ser resultat, så kan du knappast börja funderar över vad som är normalt än. Dels är skillnaden mellan 5 och 8 inte så stor att hastigheten kan variera så mycket. Dels är du fortfarande nybörjare, och bö
Alltså, även om det är en enorm resa för dig, och du ser resultat, så kan du knappast börja funderar över vad som är normalt än. Dels är skillnaden mellan 5 och 8 inte så stor att hastigheten kan variera så mycket. Dels är du fortfarande nybörjare, och bö
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:34Jag har inte större skillnad mellan mina pass, när jag springer 5 km snittar jag 5:36 och på 10 km 6:12.
På 5km rundan är jag väldigt trött och på 10km hade jag kunnat springa en stund till.
Kör du med pulsklocka? Det är ett underbart hjälpmedel för att
Jag har inte större skillnad mellan mina pass, när jag springer 5 km snittar jag 5:36 och på 10 km 6:12.
På 5km rundan är jag väldigt trött och på 10km hade jag kunnat springa en stund till.
Kör du med pulsklocka? Det är ett underbart hjälpmedel för att
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:58Det är en liten skillnad i början på snabba och korta pass när man inte är van och tränar intervaller och liknande. Sprang med en kompis häromdagen och kroknade nästan på en gång. Tittade på tiderna efteråt och det var inte stor skillnad än när jag spring
Det är en liten skillnad i början på snabba och korta pass när man inte är van och tränar intervaller och liknande. Sprang med en kompis häromdagen och kroknade nästan på en gång. Tittade på tiderna efteråt och det var inte stor skillnad än när jag spring
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 00:20mik >> Du har rätt så klart. Det är distansen som är den viktiga för mig, inte farten. Har bara lite lätt att få hybris. 🙂
Knäckte 9km idag, nästa helg siktar jag på milen jämnt!
mik >> Du har rätt så klart. Det är distansen som är den viktiga för mig, inte farten. Har bara lite lätt att få hybris. 🙂
Knäckte 9km idag, nästa helg siktar jag på milen jämnt!
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 12:53Hej,
Idag körde jag 10km men med 2,5km skogsstig med rötter och stenar.
Roligt att fixa följande.Niklas blir kanon med 10km nästa vecka för dig 😉
Hej,
Idag körde jag 10km men med 2,5km skogsstig med rötter och stenar.
Roligt att fixa följande.
Niklas blir kanon med 10km nästa vecka för dig 😉
Quote from Christer Berg on 3 July 2011, 13:17Igår sprang jag min första mil någonsin. Påbörjade min löpträning den 9 april med flämtande stapplande steg.
Skulle varit 7 km i går men eftersom benen var friska så valde jag att springa vidare och helt plötsligt var jag vid 10 km märket.
Ska ta det l
Igår sprang jag min första mil någonsin. Påbörjade min löpträning den 9 april med flämtande stapplande steg.
Skulle varit 7 km i går men eftersom benen var friska så valde jag att springa vidare och helt plötsligt var jag vid 10 km märket.
Ska ta det l
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 13:21Grattis Christian !!
Roligt att fixa 10km ? För mig var det en stor grej.
Grattis Christian !!
Roligt att fixa 10km ? För mig var det en stor grej.
Quote from Christer Berg on 3 July 2011, 13:35Det kändes onekligen väldigt stort. Från att kämpa med hundra meter platt terräng till 10 km i backigt motions och skogsspår.
Ännu bättre var att åka till släktträff efteråt och bli beundrad för viktnedgång, 17 kg på ett år och bättre hälsa och kondition
Det kändes onekligen väldigt stort. Från att kämpa med hundra meter platt terräng till 10 km i backigt motions och skogsspår.
Ännu bättre var att åka till släktträff efteråt och bli beundrad för viktnedgång, 17 kg på ett år och bättre hälsa och kondition