Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 16:27Hej,
10km och -17kg är roliga mål att fixa.
Grattis !!
Hej,
10km och -17kg är roliga mål att fixa.
Grattis !!
Quote from Annika Andersson on 3 July 2011, 18:10Underbart Christian!
Underbart Christian!
Quote from Thomas Borg on 3 July 2011, 20:03Grattis! Mycket bra gjort! (t+)
Grattis! Mycket bra gjort! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 05:46Hej,
Har haft semester i Frankrike och varit och joggat runt här.
Mycket trevlig känsla att göra det.Hur går det för er ?
Hej,
Har haft semester i Frankrike och varit och joggat runt här.
Mycket trevlig känsla att göra det.
Hur går det för er ?
Quote from Thomas Borg on 23 July 2011, 11:32Dåligt! 🙁
Överansträngt ena hälen och har fått avbryta mitt försök innan 4 km. :@
Dåligt! 🙁
Överansträngt ena hälen och har fått avbryta mitt försök innan 4 km. :@
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 19:25Här är toppen. Gjorde andra försöket på milen för ett par timmar sedan och fixade den äntligen utan promenadsteg på 1:12:47. Känner mig just nu otroligt stolt och tacksam för att jag hittat till löpningen som blivit som en kärlek för mig.
Programmet var
Här är toppen. Gjorde andra försöket på milen för ett par timmar sedan och fixade den äntligen utan promenadsteg på 1:12:47. Känner mig just nu otroligt stolt och tacksam för att jag hittat till löpningen som blivit som en kärlek för mig.
Programmet var
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:50Jag har visserligen inte sprungit på en dryg vecka (bortsett från några barfotaturer à två km) eftersom jag istället har gått tio mil de senaste 8 dagarna, runt Kebnekaise. Men veckan innan sprang jag 6 km och det kändes himla bra. Och nu känner jag mig s
Jag har visserligen inte sprungit på en dryg vecka (bortsett från några barfotaturer à två km) eftersom jag istället har gått tio mil de senaste 8 dagarna, runt Kebnekaise. Men veckan innan sprang jag 6 km och det kändes himla bra. Och nu känner jag mig s
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 16:42Halloj där! 🙂
Jag har under min första månad följt ett program som fick mig att jogga 20min i sträck, men tänkte nu gå vidare med detta program.
Idag var sista passet på det programmet, ny och backigare bana gav 7:40 fart under 20min. På min normala,
Halloj där! 🙂
Jag har under min första månad följt ett program som fick mig att jogga 20min i sträck, men tänkte nu gå vidare med detta program.
Idag var sista passet på det programmet, ny och backigare bana gav 7:40 fart under 20min. På min normala,
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 17:51Börja på vecka 1 och kör efter passet löpning 3*X armhävningar, 3*X situp och 3*X rygglyft.
Det tror jag är en bra plats att lägga den energi du sparar.
Börja på vecka 1 och kör efter passet löpning 3*X armhävningar, 3*X situp och 3*X rygglyft.
Det tror jag är en bra plats att lägga den energi du sparar.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 19:35@Martin V:
Risken med "nya löpare är att man drar igång för snabbt och får en skada.
Skadan gör sen att man inte kan springa igen på några veckor/månader och sen är man på "ruta" 1.Jag tycker du skall ta det lungt dvs start v1.
Jag springer nu ofta 10k
@Martin V:
Risken med "nya löpare är att man drar igång för snabbt och får en skada.
Skadan gör sen att man inte kan springa igen på några veckor/månader och sen är man på "ruta" 1.
Jag tycker du skall ta det lungt dvs start v1.
Jag springer nu ofta 10k