Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

800 meters passet färdigt! minus 22 grader, fick köra både med värmeväxlare och lätta dunjackan men vilken mäktig feeling! MVH//Jonas

Hej! Jag och en kompis ska hoppa på programmet först veckan i mars. Jag har ganska nyligen fått mitt tredje barn så jag vill vänta tills hon är 5.5 månader. Rekommendationen är 6 månader innan man påbörjar löpträning.

Redan nu har jag fuskat lite och på

710 meter idag.

Jonas: Hade tänkte skriva ett inlägg om att det var kallt att springa ikväll men här är bara -13 så jag ska inte klaga! Friskt och skönt, blir min kommentar istället 🙂

Malin: Jag ska också komma igång efter att ha fått barn (augustikil

Oj va kul att fler hakar på!
Jag kör med endomondo pro. Om den visar rätt eller ej vet jag inte men den visar iaf ganska lika funbeat-appen.

Förresten så är jag inne på andra dagen med +39 feber. Kommer ta en lång paus i programmet för att sedan, när jag

@M V: Mitt tips är att om du följer programmet. Dvs inte öka distansen. Du kan testa att öka farten.

Finns flera saker som gör att programmet funkar för många.

1- När man är klar med dagens pass känner man " Skulle lätt fixa längre" => bygger upp själv

@Anders: Jag laddade ner Endomondo Pro idag och testade den när jag var ute och promenerade/sprang. Verkar fungera betydligt bättre än Runkeeper. Tack!

Blev en niohundring idag. 19 minus och en dryg blåst men annars superhärligt! MVH//Jonas

En kilometer idag i blidvädret (-10) sista biten kändes riktig stark och bra. MVH//Jonas

1 km igår! Siktar nu vidare, sakta men säkert mot 2km.

Från 1km till 2km på 12 pass och ca 4-5 veckor. 🙂

En liten fråga. Mitt Excel-spreadsheet ger mig sträckorna om jag springer mån, ons och fre, men ibland kan jag inte tre pass i veckan. Ska jag då köra passen i ordning eller hoppa vidare i distans till