Quote from Thomas Borg on 29 February 2012, 19:53Mia, du vet hur man startar programmet?
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210
Det läggs ut i din kalender automatiskt.
Tryck bara på "Starta detta träningsprogram"
Lycka till!
Mia, du vet hur man startar programmet?
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210
Det läggs ut i din kalender automatiskt.
Tryck bara på "Starta detta träningsprogram"
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 22:29Distance: 2.19 km
Duration: 13m:01s
Avg Speed: 5:57 min/kmKändes lätt som en fjäder! Sprang samma sträcka som igår men utan en kortpaus mitt i löpningen. Första gången jag klarar att springa hela tiden under en coopertest-period. Inte för att det var sy
Distance: 2.19 km
Duration: 13m:01s
Avg Speed: 5:57 min/km
Kändes lätt som en fjäder! Sprang samma sträcka som igår men utan en kortpaus mitt i löpningen. Första gången jag klarar att springa hela tiden under en coopertest-period. Inte för att det var sy
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:42Då var träningprogrammet i gång, tack Lars!
De första löpstegen efter en operation och 10 månaders enformig rehab tas i morgon.
Ska man gruva sig eller längta?
Det visar sig.
Hur usel formen är.
Visar sig väl också...
Då var träningprogrammet i gång, tack Lars!
De första löpstegen efter en operation och 10 månaders enformig rehab tas i morgon.
Ska man gruva sig eller längta?
Det visar sig.
Hur usel formen är.
Visar sig väl också...
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 08:44Hej!
Har alltid haft problem med skador när jag börjat springa så nu hoppar jag på detta program. Det ska bli väldigt intressant att se om foten och knät håller för denna långsamma ökningstakt.Och man blir ju grymt inspirerad när man läser om att ni ly
Hej!
Har alltid haft problem med skador när jag börjat springa så nu hoppar jag på detta program. Det ska bli väldigt intressant att se om foten och knät håller för denna långsamma ökningstakt.
Och man blir ju grymt inspirerad när man läser om att ni ly
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 14:33Hurra för er! Så underbart att läsa om era prestationer. Jag skulle ju börja själv i måndags när jag kom hem ifrån Paris, men gissa vad som hände på vägen till Paris? Yngsta sonen fick influensan. Nu har lilla dottern på snart 6 månader och min 8-åring oc
Hurra för er! Så underbart att läsa om era prestationer. Jag skulle ju börja själv i måndags när jag kom hem ifrån Paris, men gissa vad som hände på vägen till Paris? Yngsta sonen fick influensan. Nu har lilla dottern på snart 6 månader och min 8-åring oc
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 07:14Hej Alla,
Kul att våren är här och att man slipper köra löpband.
@Malin tror att du kan tabort enkelt om du går in i "Min Analyse" och väljer lista.
Osäker men testa.
Hej Alla,
Kul att våren är här och att man slipper köra löpband.
@Malin tror att du kan tabort enkelt om du går in i "Min Analyse" och väljer lista.
Osäker men testa.
Quote from Christer Berg on 10 March 2012, 14:47Min analys -> Lista
Sen måste du markera alla träningspass som ska tas bort och välja radera.
Bökigt... but thats life.
Min analys -> Lista
Sen måste du markera alla träningspass som ska tas bort och välja radera.
Bökigt... but thats life.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:41Körde mitt första pass på 8km idag, passet gick ok men jag har väldigt svårt för att hålla ett lugnt tempo från start! Jag blev trött som tusan mot slutet och var nog ganska så nära mitt max.
Nu har jag två pass kvar på 8km, onsdag och lördag... Sen blir
Körde mitt första pass på 8km idag, passet gick ok men jag har väldigt svårt för att hålla ett lugnt tempo från start! Jag blev trött som tusan mot slutet och var nog ganska så nära mitt max.
Nu har jag två pass kvar på 8km, onsdag och lördag... Sen blir
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:52Bra jobbat! Jag har idag sprungit 1,6 km för första gången. Ett litet steg för mänskligheten men gigantisk sådan för mig. Målet är att jag ska så småningom springa 20 min utan stopp. Hur lång sträcka det kommer att bli vet jag inte.
Det långsiktiga målet
Bra jobbat! Jag har idag sprungit 1,6 km för första gången. Ett litet steg för mänskligheten men gigantisk sådan för mig. Målet är att jag ska så småningom springa 20 min utan stopp. Hur lång sträcka det kommer att bli vet jag inte.
Det långsiktiga målet
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 00:30Henrik & Christian: Tack för tips!
Mikael: Vilken skön känsla att ha kommit så långt. Snart är du klar för milen.Jag började idag. 500 meter kändes löjligt och alldeles för lätt, men jag tror mer på programmet än mig själv. Att vänja kroppen vid belastn
Henrik & Christian: Tack för tips!
Mikael: Vilken skön känsla att ha kommit så långt. Snart är du klar för milen.
Jag började idag. 500 meter kändes löjligt och alldeles för lätt, men jag tror mer på programmet än mig själv. Att vänja kroppen vid belastn