Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stort grattis till examen Mikael!!:)

@Mikael
Pretty Nice med 10km !! Well done !!

Härligt Mikael!

Ta det lugnt och akta tassarna dock. Vore förargligt att göra något förivrat nu när du är på G.

Jag påbörjade just träningsprogrammet och körde 1030 meter idag 🙂
Trodde aldrig att jag skulle börja springa, framför allt vilja springa längre än jag måste, men nu längtar jag tills nästa pass! Det känns lite segt att öka så lite varje gång, men det är

Ida >> Var då glad att du inte började på 500 🙂 Mellan 500 och 1000 är riiiiktigt segt, men det var också nödvändigt för mig för att känna att jag var med i racet.

Nicklas: Jag trodde att jag skulle behöva börja på 500 meter eller mindre, men när jag testsprang förra veckan så var 1km inte så farligt jobbigt. Dock har jag kört intervaller i en månad innan, så det gav väl lite hjälp på vägen 🙂

Tack Nicklas, Henrik och Christian 🙂

Det känns väldigt gott!
Jag är dock inte helt säker på hur jag ska lägga upp träning framöver.

Eventuellt så tänker jag köra rullande enligt nedan:
Pass 1: 5km så snabbt jag orkar utan att börja slarva!
Pass 2: Int

Vårkänslor någon?!

Ivrigt påhejjad igår av en koltrast på en runda och idag klarade idag 2.92 km på 17,26 min 😀

Nå, det blir alldeles för få träningstillfällen för min del, ändå verkar det fungera rätt ok och jag håller mig hel och i trakterna av de s

Jag är verkligen sugen på att testa det här programmet. Senast jag försökte löpträna var jag 25... nu är jag 49 så jag ligger ju lite efter haha. Men jag tror absolut på att ta det väldigt lugnt i början. Lurar på att börja på måndag.

Hur håller ni andra

Löparbana eller löpband.