Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 22:37Jogg.se har en mät din runda under träningsfliken,den använder jag..
Malin fick mig inte på detta spår..har haft lite svårt att följa exakta distanser just eftersom jag mäter upp sträckan på jogg.se blev 470 - 660- 690 -750 på ett ungefär.. så har nu lag
Jogg.se har en mät din runda under träningsfliken,den använder jag..
Malin fick mig inte på detta spår..har haft lite svårt att följa exakta distanser just eftersom jag mäter upp sträckan på jogg.se blev 470 - 660- 690 -750 på ett ungefär.. så har nu lag
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 11:00Funbeat har också en "Rundan" fnktion. Funkar bra.
Funbeat har också en "Rundan" fnktion. Funkar bra.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 11:09Bara att inse har svårt att hålla mig till planen.. idag blev det 1km promenad, 1km jogging, 1km promenad, 500m jogging och en bit promenad till.. kändes toppen 🙂
Bara att inse har svårt att hålla mig till planen.. idag blev det 1km promenad, 1km jogging, 1km promenad, 500m jogging och en bit promenad till.. kändes toppen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:193 km idag! 🙂
Svettig var man efter, men nu är det "bara" 8 pass kvar tills jag spräcker 5 km (och då kan man nog börja springa utomhus igen) och 17 tills målet på 10 km.Tog lite väl lång tid för mig att komma upp i 3 km från 1 km med tanke på att man
3 km idag! 🙂
Svettig var man efter, men nu är det "bara" 8 pass kvar tills jag spräcker 5 km (och då kan man nog börja springa utomhus igen) och 17 tills målet på 10 km.
Tog lite väl lång tid för mig att komma upp i 3 km från 1 km med tanke på att man
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 21:56Träningspass 20, dag 72.
Får sån fruktansvärt trötthetsvärk i vaderna (soleus) efter en kort stunds löpning, efter 1½ km känns det bättre men inte bra. Borde vara uppe på 4 km nu men flåset och styrkan tryter. Detta var en svår nöt att knäcka men jag får
Träningspass 20, dag 72.
Får sån fruktansvärt trötthetsvärk i vaderna (soleus) efter en kort stunds löpning, efter 1½ km känns det bättre men inte bra. Borde vara uppe på 4 km nu men flåset och styrkan tryter. Detta var en svår nöt att knäcka men jag får
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 00:15Jag klarar inte av att öka distansen så extremt långsamt och hoppas verkligen inte att jag kommer att få äta upp det nu. Jag beundrar er som har tålamodet.
Påbörjade ett nytt program i början av veckan. Det går ut på att man springer lätt, både när det g
Jag klarar inte av att öka distansen så extremt långsamt och hoppas verkligen inte att jag kommer att få äta upp det nu. Jag beundrar er som har tålamodet.
Påbörjade ett nytt program i början av veckan. Det går ut på att man springer lätt, både när det g
Quote from Christer Berg on 26 March 2012, 05:59Springa 6 dagar i veckan som ovan? Låter... intensivt.
Lycka till och lyssna noga på kroppen.
Springa 6 dagar i veckan som ovan? Låter... intensivt.
Lycka till och lyssna noga på kroppen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 14:54Springa 6 dagar per vecka enligt ovan låter inte alltför farligt så länge som man fattar att när tiderna börjar närma sig timmen så ska man nog inte fortsätta att öka enligt samma formel.
När vi var barn sprang vi mycket mer varje dag än bara 5-10 min så
Springa 6 dagar per vecka enligt ovan låter inte alltför farligt så länge som man fattar att när tiderna börjar närma sig timmen så ska man nog inte fortsätta att öka enligt samma formel.
När vi var barn sprang vi mycket mer varje dag än bara 5-10 min så
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 20:30@Malin. Keep us posted 🙂
Lyssna på kroppen och njut av rundorna.
@Malin. Keep us posted 🙂
Lyssna på kroppen och njut av rundorna.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 18:48Dagens i-landsdilemma:
Träningsklockan startar inte, what to do?
* Köpa ny klocka innan dagens träningspass
* Springa med någon app
* Springa utan teknisk prylAlternativ 3 känns ju helt otänkbart. Jag valde själv alternativ 2 men lovar mig själv att då
Dagens i-landsdilemma:
Träningsklockan startar inte, what to do?
* Köpa ny klocka innan dagens träningspass
* Springa med någon app
* Springa utan teknisk pryl
Alternativ 3 känns ju helt otänkbart. Jag valde själv alternativ 2 men lovar mig själv att då