Quote from Christer Berg on 5 April 2012, 16:21Det är så för alla. Kondition måste byggas upp och det tar ett tag innan du hittar steget när du är ute och löper.
Det är så för alla. Kondition måste byggas upp och det tar ett tag innan du hittar steget när du är ute och löper.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 16:23Christian - tack för svaret.
Christian - tack för svaret.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 14:28sprang 2.5km idag, det skulle egentligen bara vara 2175m, men det gick så lätt att springa att jag glömde bort mig lite 🙂
sprang 2.5km idag, det skulle egentligen bara vara 2175m, men det gick så lätt att springa att jag glömde bort mig lite 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:35@Sandra. Det tar tid att kroppen kommer igång. Ta det lugnt så kommer du snart känna att det rullar på för dig.
Kul att det rullar på för er. 😉
@Sandra. Det tar tid att kroppen kommer igång. Ta det lugnt så kommer du snart känna att det rullar på för dig.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:35@Sandra. Det tar tid att kroppen kommer igång. Ta det lugnt så kommer du snart känna att det rullar på för dig.
@Sandra. Det tar tid att kroppen kommer igång. Ta det lugnt så kommer du snart känna att det rullar på för dig.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 11:24Körde 10km idag och nu är det mer folk på stigarna.
Trevligt det är vår och snart sommar.Hur går det för er som följer programmet ?
Njut av solen !
Körde 10km idag och nu är det mer folk på stigarna.
Trevligt det är vår och snart sommar.
Hur går det för er som följer programmet ?
Njut av solen !
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:26Ska springa 3 km i morgon. Har haft lite småont på diverse ställen men överlag har det fungerat bra.
Ska springa 3 km i morgon. Har haft lite småont på diverse ställen men överlag har det fungerat bra.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 09:28Halloj,
Roligt att 200 st har testat programmet 🙂 Hoppas många kommer igång med löpningen.
//Henrik
Halloj,
Roligt att 200 st har testat programmet 🙂 Hoppas många kommer igång med löpningen.
//Henrik
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 20:14Nu har jag börjat köra programmet, har börjat med morgonpromenader så nu i början när det rör sig om kortare sträckor så väver jag in joggandet i promenaderna. Sen när jag kommit lite längre så kanske det kan vara bra att ha ätit i förväg.
Jag har så sju
Nu har jag börjat köra programmet, har börjat med morgonpromenader så nu i början när det rör sig om kortare sträckor så väver jag in joggandet i promenaderna. Sen när jag kommit lite längre så kanske det kan vara bra att ha ätit i förväg.
Jag har så sju
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 10:34Hej!
Hur går det med löpningen? Jag avvek ju från det här upplägget och började med 3-2-1 istället. Jag har haft ont som bara den periodvis. Ibland har jag trott att jag måste sluta springa.
Men då har jag minskat antal träningsminuter och sprungit lån
Hej!
Hur går det med löpningen? Jag avvek ju från det här upplägget och började med 3-2-1 istället. Jag har haft ont som bara den periodvis. Ibland har jag trott att jag måste sluta springa.
Men då har jag minskat antal träningsminuter och sprungit lån