Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan, idag prövade jag denna metoden. Jag har alltid hatat att springa, men tycker om promenader. Men jag har länge längtat efter att kunna springa.

2,73 km allt som allt i totalt ösregn. Joggade 300 m och det kändes helt lagom. Nästa runda blir på tis

Ute i ösregn? Där har du en annan, lika viktig, typ av träning (t+)

Hej,

Idag var min runda i mycket trevlig morgon sol 😀
Lycka till med programmet !

Hur går det för er ?

Fjärde passet på 2.4km avklarat idag.
Gick bra, men har några små frågor...

Jag får lite ont i vänstra ankeln när jag springer.
Detta kan sprida sig upp till vaden (både fram och baksida), speciellt när jag sprungit klart och börjar gå. Medan jag springe

Hej,

Sorry var borta från FunB.
Vet ej om hur du gjorde.
Mitt tips är :
1- spring minst 3ggr i veckan ( Om du inte har TOK ont)
2- Kanske öka inte för snabbt.

Frågor till dig.
a- Har du bra skor ?
b- Har du kollat upp att du springer rätt ? ( typ rätt

Tack för svaret! 🙂

Jag fortsätter springa som vanligt enligt programmet då det inte gör så jätteont och går över snabbt när jag kommit hem.
Jag har ett par bra skor jag som jag gillar och har sprungit i utan problem förut, men har inte testat om det är

Hej,

Vet inte var du bor men om det finns löplabbet där du bor kolla om det behövs andra skor.
Springer du långa distanser är det viktigt att ha rätt skor.

Lycka till !

Hej, vill bara säga att detta upplägg verkligen funkar och till alla som tvekar, det är bara att köra igång.

Ikväll sprang vi vår första mil! och resan dit har varit förvånandsvärt lätt!

För 4 månader sen så köpte vi nya löparskor och startade programm

Super Conny & Familj !!
Gör mig glad att någon fick nytta av programmet 😉

Japp programmet fungerar bra. Många har skrivit till mig och berättat.
Största fallgropen är den sega starten som många vill skynda på. Följer man programmet så funkar

Som sag

Kom av mig i samband med allergi och förkylning och sen på Malta så krockade vi och då brakade ryggen ihop igen, så får ta upp programmet igen när jag jobbat upp den igen.