Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Till Åsa: Jag fick vårt fjärde (mitt tredje) barn i slutet av september och har gått på kryckor under sista graviditeten på grund av foglossning. Jag kom inte upp från golvet om jag satte mig på huk. Jag gick upp 20 kilo.

Jag började med detta program oc

Gött Malin!

Själv vrickade jag foten för en vecka sedan när jag skulle springa mitt 3,5 km pass så det har inte blivit av ännu.

Men idag sprang jag med foten lindad 2,7 km och det gick bra!

Konstigt att man kan känna sig så glad för att ha sprungit

@Martin: När man har kommit så långt i sin löpträning att man blir besviken över att inte kunna springa och frustrerad om man inte kommer ut för att man längtar så mycket, då är man verkligen igång! Grattis!

Vad tråkigt att du har gjort illa foten. Vad v

Såg att jag nämnt att jag har som mål att få bättre tid än farsan - två gånger. Det är ett tydligt bevis på hur viktigt det är. Ha, ha, ha! I think about it day and night...typ.

😀

Klassisk snubbel på stenig skogsstig lätt nerför och för hög fart (#)
Vek foten under mig och vips hade man en halv tennisboll på ankeln.

Det gör ju så förbannat ont! Otur! Sakta i backarna från och med nu Martin!

Sprang milen idag. Jag började följa programmet i slutet av januari med 500m och nådde målet idag. Känns riktigt bra!

Tack Henrik för att du delat med dig av det här träningsupplägget!

Starkt jobbat Malin! (t+) Visst är det en skön känsla när man når sitt mål! Betade av ett av mina personliga mål i helgen med att cykla solo 100km.

Själv tappade jag fokus och släppte programmet när jag kom upp till 3 km ca. Influensa och förkylningar +a

@Malin Kanon för 10km målet. Well Done 🙂 !

Lycka till alla glada och lyckliga löpare 😉

Synd att den här tråden blivit lite inaktiv...

Jag har iafa nu börjat springa igen (tredje gången gilt) och tänkte att jag skulle testa börja på 2km.
Var lite orolig för hur det skulle gå, men det gick ju galant! 🙂
2km kom och jag kände att jag hade go