Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du glömde alternativet att mäta upp en runda innan på datorn och ta tiden med armbandsklockan.

Mobilen har inte på ett träningspass att göra. Det är MIN tid!

Visst mäta upp sträcka innan går ju, det får väl räknas som något mellan ting att använda teknisk pryl innan passet. Det var som tur var ingen som ringde under passet. Springa och prata då skulle jag få dra ner sträckan till 500m igen 🙂

Det går att stänga av ringsignalen och darret!

Lyckliga ni som kommit upp i antal löpkilometrar.
Sprang 1 km i dag och det känns som om jag hållit på i evigheter för att komma dit.
Detta eviga promenerande!
Men dock!

Det opererade benet håller.
Värker inte.
Ömmar inte.
Det får ses som mycket po

@Mia.
Du har nu gjort det mest "jobbiga" i programmet och kroppen är nu mycket mer redo att springa längre distanser.

Lycka till och toppen att du håller dig i programmet.

Shit vad svårt det är att hålla sig till detta program. Är snart uppe i 1 km men vill redan springa längre, trots att jag får ont i knäna när jag ökar för fort. Jag vet ju det. Har gjort det hundra gånger innan. Men ändå...
I helgen sprang jag under min l

Det är nog inte hela världen. Bara du kan gå ner igen, och inte hoppar fram i programmet.

Grymt program!
Har alltid HATAT allt som har med löpning att göra, men har samtidigt förstått att jag måste se förbi detta hat och ta tag i min urusla kondition.

Idag kom jag in i "andra andningen" för första gången i mitt liv och dessutom hade jag inge

Emma >> Vad härligt att höra.. känner igen allt du skriver till 100% 🙂

Visst är det underbart? Och fullkomligt oväntat? 😉

Har varit ute på mitt andra träningspass efter programmet. Blev 550 meter. Har aldrig löptränat förr och tycker egentligen det är dötråkigt, men inser att något måste göras för att komma i bättre form.

Har jag börjat för hårt, jag tycker det flåsmässigt