Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 14:37Känns bra, dock inte som en så stor seger som jag hade trott...
Måste dock berömma programmet, har varit till stor hjälp! 🙂
Känns bra, dock inte som en så stor seger som jag hade trott...
Måste dock berömma programmet, har varit till stor hjälp! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 17:40Jag sprang Baltzarloppet på 49 minuter och 20 sekunder - 10250 meter.
Det var härligt men jobbigt!
Hoppas det går bra för er! Kämpa på!
Jag sprang Baltzarloppet på 49 minuter och 20 sekunder - 10250 meter.
Det var härligt men jobbigt!
Hoppas det går bra för er! Kämpa på!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:37Halloj,
Hur går det för er ? Någon som kör programmet ?
Mvh
Henrik
Halloj,
Hur går det för er ? Någon som kör programmet ?
Mvh
Henrik
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:04Tyvärr måste jag säga att jag har inte kunnat följa programmet, som jag gissade inledningsvis (i januari 2012) fanns inte tiden helt enkelt. Men jag har ändå tränat och hållit igång vilket innebär att jag under vår och sommar kunnat behålla ungefär samma
Tyvärr måste jag säga att jag har inte kunnat följa programmet, som jag gissade inledningsvis (i januari 2012) fanns inte tiden helt enkelt. Men jag har ändå tränat och hållit igång vilket innebär att jag under vår och sommar kunnat behålla ungefär samma
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 18:11Lätt avsomnad tråd men inte ligger väl alla ni löpare på latsidan så här års?
Distanspersonbästa med 7.05 km (43 min) oavbruten löpning idag. Milen känns verkligen inom räckhåll!
Lätt avsomnad tråd men inte ligger väl alla ni löpare på latsidan så här års?
Distanspersonbästa med 7.05 km (43 min) oavbruten löpning idag. Milen känns verkligen inom räckhåll!
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 03:29Hej ! Jag har inte följt tråden men försöker följa ett program från Marathon.se milen på 60 min. Träningen är tänkt på 3 ggr v. Jag försöker med 2 ggr v. Jag simmar 2 ggr v. Och så klämmer jag in något gympass ibland yoga har det blivit en del som ett st
Hej ! Jag har inte följt tråden men försöker följa ett program från Marathon.se milen på 60 min. Träningen är tänkt på 3 ggr v. Jag försöker med 2 ggr v. Jag simmar 2 ggr v. Och så klämmer jag in något gympass ibland yoga har det blivit en del som ett st
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 06:25Halloj,
Hur går det för er ?
Jag hoppas någre följder programmet 🙂Ni som har kört programmet hur går det för er ?
Halloj,
Hur går det för er ?
Jag hoppas någre följder programmet 🙂
Ni som har kört programmet hur går det för er ?
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 22:02Jag följde aldrig programmet helt ut, det verkade så bra men det blev inte tillräckligt med regelbunden löpträning för min del. Jag tog det i mitt eget tempo istället men nu har jag nått mitt mål.
10 km på 59:20.
Första försöket på milen i livet och d
Jag följde aldrig programmet helt ut, det verkade så bra men det blev inte tillräckligt med regelbunden löpträning för min del. Jag tog det i mitt eget tempo istället men nu har jag nått mitt mål.
10 km på 59:20.
Första försöket på milen i livet och d
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 17:29Efter några käftsmällar av livet så återupptar jag min träning. Målet är milen i augusti (Blodomloppet i Västerås). Jag kommer inte förlja programmet slaviskt, men jag kommer följa grundprincipen. Åtekommer med rapporter lite då och då.
Under tiden kan m
Efter några käftsmällar av livet så återupptar jag min träning. Målet är milen i augusti (Blodomloppet i Västerås). Jag kommer inte förlja programmet slaviskt, men jag kommer följa grundprincipen. Åtekommer med rapporter lite då och då.
Under tiden kan m
Quote from Annika Andersson on 24 March 2013, 18:20Jag började också idag 🙂
Testade detta program för 2 år sedan inför Tjejmilen. Tyvärr så fick jag lägga joggingen på hyllan pga ett strulande knä. Det är inte helt bra än men jag ska i alla fall testa. Lycka till Anne-Lie!
Jag började också idag 🙂
Testade detta program för 2 år sedan inför Tjejmilen. Tyvärr så fick jag lägga joggingen på hyllan pga ett strulande knä. Det är inte helt bra än men jag ska i alla fall testa. Lycka till Anne-Lie!