Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Gitsan!

Kul att några kör programmet.
För mig gjorde programmet att jag fick en bra start i mitt jogging liv.

Lycka till ! & hur går det för er ?

Jag har startat om programmet för några veckor sedan, fastän jag ju småjoggar längre sträckor sedan tidigare. (mest på löpband) Nu har utesäsongen börjat, och det är bra att ha detta program som en blåslampa för att ta sig ut. Så har jag ju pausat var och

Jag har bytt sträcka mot minuter istället. Lite lättare att komma ihåg tycker jag. I går joggade jag 31 minuter i sträck

Nu ska det springas igen (klarade milen i augusti förra året tack vare detta program, men fallerade totalt under vintern)!

Jag och min flickvän ska börja från 2 km nästa vecka och arbeta oss upp till milen innan slutet på juni, dvs på 10 veckor (vi har v

Hej hej
Ny här 🙂 och ny på löpning 🙂
Tänker börja med det här programmet, men visst kan jag köra på tid och öka den istället för distans?

Hej!

Jag har hållit på med rehab p.g.a benhinneinflammation i ca två år nu och nu springer jag 20 min utan problem. Mitt problem har nu blivit hur jag går vidare. Enligt sjukgymnasten är man "botad" när man springer 10 min. Men jag vill ändå inte ta det

Luck! (t+)

Lycka till!

Började med detta programmet för några veckor sedan för att komma i form efter att jag fött barn för 12 veckor sedan. Sprang 1 km idag och än så länge går det enligt planen 🙂