Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Anna Bokström lite tufft i slutet när man springer mer än 7km men din kropp är redo om du följer programmet och du kommer känna en stor glädje ( hoppas jag ) när 10km är gjorda.

@carina och alla andra Lycka till !!

Idag joggade jag 5300 m. Inte så många pass kvar nu till milen 😀

Nu börjar jag!
1km började jag med och vilken känsla det var att orka. Jag har kört 3 pass. Födde barn i april med alla komplikationer som tänkas kan (typ) och trodde aldrig jag skulle kunna löpa igen. Det känns spännande att börja på noll. Nu kan det ba

@ida hur går det ?

Pepp Pepp !!

Ut i spåret för mig ikväll

Halloj,

Liten fråga till er Nya & Gamla members från följande tråd.

Hur går det för er ?

Jag har lyckats att genomföra programmet i år. Kan inte stoltsera med någon bättre tid, men jag tog mig fram 1 mil joggandes i alla fall. Förra året fick jag avbryta efter div. krämpor, så det var ju i alla fall ett fall framåt.

Kanske försöker på nytt,

@lars. Men du fortsätter att springa ?
Om du springer ofta ( 2-3 ggr per vecka ) kommer din tid bli bättre.

Jag spelar golf i snitt 3 gånger/vecka, på gym 3 gånger/vecka (inte så ofta nu på sommaren) och missköter trädgården då och då, så det blir inte så mycket tid/ork kvar till att springa.

Ska i.o.f.s. försöka mig på att komma ut några rundor nu, eftersom v

Hej

Hittade det här programmet o det känns som att det passar mig. Men en fråga bara, de dagar jag har vilodagar, ska den distansen som skulle varit den dagen bara hoppas över? Och det blir ytterliggare 3 % passet efter?

Hej,

Du springer den distansen som står den dagen du springer.
Dvs du hoppar över distanserna mellan dina rundor

Följande program är "segt" i starten samtidigt blir kroppen van att röra på sig och du undviker skador

På 100 dagar dvs 14.5 Veckor sprin