Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGlykogen och morgonlöpning...
You need to log in to create posts and topics.

"Dopad & fuskis alltså?"

Precis, Anders. 😉

Egentligen så bottnade mina funderingar (denna tråd) ur att jag inte alls är hungrig på morgonen. Jag är avundsjuk på dom som kan moffa en frukost med god aptit. Att slippa äta något innan löpningen är en befr

Oj, det finns inte på kartan att vänta flera timmar på frukosten! Men det är en lätt frukost och inte vitt bröd. !OBS! att jag är helt ny på detta med väggen sen bara 6 månader.

(ber om ursäkt om jag bidrar till att det slinker in lite OT inlägg här)

> Jag tror inte man blir gladare av att tvingas hålla inne med sin känslor, vad tror du?

Ja... Intressant ämne! Min personliga åsikt, som har långgången erfarenhet av "lägga locket

AL, upp ur sängen och ute med löpardojjorna efter 15 minuter. Mumsig frukost när du kommer hem. Varför inte?

MH, kan du tänka dig ett glupskt kakmonster klockan tio på morgonen som ännu inte fått nån frukost? Vill du att jag ska bli både barnlös & frånskild? 😉

*Ja nu blev det OT*

AL. Ja, jag kan relatera. Verkligen. 😀

Ett glas vatten ibland en kaffe, sedan LP utan dryck. Jag kan skjuta på frukosten fram till 11 efter LP som startat 07:30. Det är ofta lättare att äta om man väntar en timme eller två. Då hinner man dammsuga och dona lite därimellan :-). Fast då är man re

Förtydligande 1:
Jag är en försiktig motionär och kommer aldrig ha nåt motto i stil med "Smärta är vekhet som lämnar kroppen" och förordar absolut ingen att med vett och vilja kasta sig in i väggen. Att däremot känna sina begränsningar och försiktigt utma

BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif

Har du fuskat, Christer? 😉