Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 09:44Röstar på Finsk Lapphund.
Sigge följer med på allt, inga problem att springa långt eller fort.
Det enda som kan vara negativt är jaktinstikten som är stor hos min hund.
Men det är individberoende.
Röstar på Finsk Lapphund.
Sigge följer med på allt, inga problem att springa långt eller fort.
Det enda som kan vara negativt är jaktinstikten som är stor hos min hund.
Men det är individberoende.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 15:01Fredrik: Vad är långt och fort?
Fredrik: Vad är långt och fort?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 15:38Ja allt är relativt men Sigge följer på mina pass i skogen och efter grusvägar
Året runt
Oftast lös. (när lagen så medger)
passen är mellan 6-7 km upp till 30 km
Farten är svår att säga men jag håller från strax under 4 min/km till 6 min/km beroende på t
Ja allt är relativt men Sigge följer på mina pass i skogen och efter grusvägar
Året runt
Oftast lös. (när lagen så medger)
passen är mellan 6-7 km upp till 30 km
Farten är svår att säga men jag håller från strax under 4 min/km till 6 min/km beroende på t
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 16:18Hur fungerar Sigge ihop med elefant?
Hur fungerar Sigge ihop med elefant?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 18:51elefanter går bara bra, det är värre med sura cyklister 😉
elefanter går bara bra, det är värre med sura cyklister 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 20:25Jag vet några här som får passa sig då.
Jag vet några här som får passa sig då.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 02:39Har en Borderterrier som löparkompis. Han är en mycket trevlig liten prick som hänger med mig lös på rundorna, men jag har alltid ett koppel runt midjan om det nu skulle vara så att man måste koppla honom an någon anledning. Här är väldigt uthållig och ja
Har en Borderterrier som löparkompis. Han är en mycket trevlig liten prick som hänger med mig lös på rundorna, men jag har alltid ett koppel runt midjan om det nu skulle vara så att man måste koppla honom an någon anledning. Här är väldigt uthållig och ja
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 20:32Om jag sprang och cyklade mycket långdistans skulle jag kolla på draghundsraser som siberian husky och alaskan malamute. De är mycket uthålliga och bör kunna hänga med på 7-mila rundor på cykel utan problem. De kan vara väldigt trevliga familjehundar om d
Om jag sprang och cyklade mycket långdistans skulle jag kolla på draghundsraser som siberian husky och alaskan malamute. De är mycket uthålliga och bör kunna hänga med på 7-mila rundor på cykel utan problem. De kan vara väldigt trevliga familjehundar om d
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 09:43Underskatta inte golden retrievers behov, det är den ras som biter flest människor i världen, enligt statistiken, som är svår att föra iofs.
Underskatta inte golden retrievers behov, det är den ras som biter flest människor i världen, enligt statistiken, som är svår att föra iofs.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 10:08Jag har en husky och vill du ha en hund som aldrig blir trött så borde du också skaffa en sån 😀
Jag har en husky och vill du ha en hund som aldrig blir trött så borde du också skaffa en sån 😀