Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHundar utan koppel
You need to log in to create posts and topics.

Ang hundar och barn.

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=d57cde7fd732482fa2386792b4b9b5c7.jpg&Size=

Låt den som är utan skuld kasta första stenen...

Hundar är 99% genetiskt lika vargar. Vargar är flock, revirvaktande och rovdjur. Hundar har varit människas följeslagare i x antal år. Problemet tror jag är att alltför många hundägare tänker ur mänskligt perspektiv gällande sin hund. Hur gör en vild floc

Jag gillar hundar som det är ordning på.

Samtidigt är det praktiskt att ha cykelpump och hårda cykelskor med sig när byrackorna far ut på vägen och vill leka.

Jag kan förstå delen av Evas historia där hon ber löparen att stanna, men när han vägrar (vilket han har rätt att göra) är det upp till henne att hitta ett annat sätt att stoppa hunden. Jag har många gånger fått "spela apa" för att bryta min hunds uppmärk

Håkan: Jo sånt händer väl, eller hände iallafall förr ganska ofta. Den våldtagna kvinnan får frågan om vad hon hade för kläder på sig eller hur många sexualpartners hon haft.

Ja, David. Ditt självförtroende verkar det inte vara något fel på.
Men hur är det med självinsikten?
Vad ska du göra med en cykelpump mot en stor ilsken hund?

Vilken underbar bild Aadu Ojaste! (H:)

Med ett välriktat slag kan man uppnå mycket...

Välriktat...Yes...Sikta på kranen på hundägaren och så djävla hårt du bara kan med kommentaren: "Jag vill bara leka lite..!".