Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHundar utan koppel
You need to log in to create posts and topics.

Lee, jag håller med dig. Det var bra skrivet.

Som orienterare anser jag givetvis att Ewa har helt fel.
Som hundägare anser jag också att Ewa har helt fel.

Det är fantastiskt roligt att ha hunden med sig på löprundan, men de gånger jag springer med hunden lös så gör jag det på skogsstigar med obefint

Bosse Killer!

Jaha.!..jag hajar nu.!...Det ska vara hårda människor, Pistage-nötter, motorcyklar å ett å annat bi....Okey för mig men tjejerna kan väl få vara lite mjuka ändå typ;)

Fast är det något speciellt med just hundar? Gäller inte denna diskussionen i princip även småbarn? folk med musik i öronen osv ?

Ja jag har var nära att både springa och cykla över småbar, hundar och lyckades nästan även klippa en barnvagn med cykeln -

Här är en till som möte en hundägarinna som inte hade kontroll på sin hund som naffsade på min ben.

Blev förbannade och sa några väl valda ord om hunden och framförallt ägarinna som tydligen inte fattade något.....blir så jäkla trött:-(

Ja det där med kommunikation med typ andra är faktiskt en bra grej Oscar...när jag närmar mig ett gäng hästar med ryttare så brukar jag fråga om det är något speciellt som jag ska göra vid passagen..."..Ehhh ..går det bra att jag kutar på ...???..." Å då

9 hästar!! då skulle jag dö! En häst med ryttare är läskigt.
Jag är helt jätte nervös när jag springer förbi travbanan och de finns hästar i hagen. Huvva för stora djur.

Ja dom är skitstora å väger en massa ton...men ganska så beskedliga då det sitter en tös på typ elva bast på ryggen. Varför jag har börjat prata med dom där stora sakerna var att för typ tio år sedan så kutade jag runt en kurva å mötte då ett ekipage..var

Dessutom har ju hästen alltid rätt (till skillnad från hundar och katter). Du får betala eventuella skador oavsett om du varit vållande eller inte...