Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHundar utan koppel
You need to log in to create posts and topics.

En hel flock mördarvalpar som är uttröttade efter vadjakt. BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=95f6a2a14e2e46828ac27383037b5e31.jpg&Size=

Fp.David P ¤....jag har nu för alltid lagt in dig i "the Hall of Fame" ref FB-kommentarer...Du e just nu Nr One....Fortsätt bara å ge samma oerhörda glädje till oss andra med dina knivskarpa inlägg...?! Längtar redan efter nästa inlägg...hehehe.;D

personligen upplever jag hundar MED koppel som farligare. Framför allt små tanter som släpar en fet, lurvig liten tax efter sig i ett sånt där handtag med låååååångt snöre. Tanten på ena sidan vägen och lilla voffsingen i gräset på andra sidan som en varg

Det är ju som den där filmen med Gösta Ekman.. Tanten går över vägen och har bara ett koppel efter sig när hon väl är över... 😀

Helt raett Haakan, tanter med tunna koppel aer farligare. Saa sent som i morse foersoekte en av dem spaerra cykelbanan, kraevdes ett intensivt plingande foer att faa dem paa samma sida och det var inte hunden som bytte sida...

haha, Niklas, de gör allt för att hålla oss uppmärksamma! Och självklar ska väl inte lille snuffsan behöva flytta på sig, nänä, mamma-matte springer över på andra sidan 😀

En vän till mig mötte en äldre dam när han cyklade hem en sen kväll. Men damen gick så fint längst ut på kanten av cykelbanan så han behövde inte sänka farten. Det han inte såg var damens lilla svarta hund som gick en bit utanför cykelbanan på andra sidan

Krister,
vargwobbler med lockljud!

😀

vargwobbler med lockljud *asg*

Tänk att hundar kan ta upp så mycket diskussion.
För mig som hundägare är det såhär:
Jag vill inte ha lösa hundar i spåret, jag vill inte ha hundbajs i spåret osv. När vi hundägare möts i spåren är det inga problem, vi håller in våra hundar.
Jag vet att