Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:44En hel flock mördarvalpar som är uttröttade efter vadjakt. BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=95f6a2a14e2e46828ac27383037b5e31.jpg&Size=
En hel flock mördarvalpar som är uttröttade efter vadjakt. BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=95f6a2a14e2e46828ac27383037b5e31.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:34Fp.David P ¤....jag har nu för alltid lagt in dig i "the Hall of Fame" ref FB-kommentarer...Du e just nu Nr One....Fortsätt bara å ge samma oerhörda glädje till oss andra med dina knivskarpa inlägg...?! Längtar redan efter nästa inlägg...hehehe.;D
Fp.David P ¤....jag har nu för alltid lagt in dig i "the Hall of Fame" ref FB-kommentarer...Du e just nu Nr One....Fortsätt bara å ge samma oerhörda glädje till oss andra med dina knivskarpa inlägg...?! Längtar redan efter nästa inlägg...hehehe.;D
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 21:23personligen upplever jag hundar MED koppel som farligare. Framför allt små tanter som släpar en fet, lurvig liten tax efter sig i ett sånt där handtag med låååååångt snöre. Tanten på ena sidan vägen och lilla voffsingen i gräset på andra sidan som en varg
personligen upplever jag hundar MED koppel som farligare. Framför allt små tanter som släpar en fet, lurvig liten tax efter sig i ett sånt där handtag med låååååångt snöre. Tanten på ena sidan vägen och lilla voffsingen i gräset på andra sidan som en varg
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:33Det är ju som den där filmen med Gösta Ekman.. Tanten går över vägen och har bara ett koppel efter sig när hon väl är över... 😀
Det är ju som den där filmen med Gösta Ekman.. Tanten går över vägen och har bara ett koppel efter sig när hon väl är över... 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 09:07Helt raett Haakan, tanter med tunna koppel aer farligare. Saa sent som i morse foersoekte en av dem spaerra cykelbanan, kraevdes ett intensivt plingande foer att faa dem paa samma sida och det var inte hunden som bytte sida...
Helt raett Haakan, tanter med tunna koppel aer farligare. Saa sent som i morse foersoekte en av dem spaerra cykelbanan, kraevdes ett intensivt plingande foer att faa dem paa samma sida och det var inte hunden som bytte sida...
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 10:27haha, Niklas, de gör allt för att hålla oss uppmärksamma! Och självklar ska väl inte lille snuffsan behöva flytta på sig, nänä, mamma-matte springer över på andra sidan 😀
haha, Niklas, de gör allt för att hålla oss uppmärksamma! Och självklar ska väl inte lille snuffsan behöva flytta på sig, nänä, mamma-matte springer över på andra sidan 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 10:48En vän till mig mötte en äldre dam när han cyklade hem en sen kväll. Men damen gick så fint längst ut på kanten av cykelbanan så han behövde inte sänka farten. Det han inte såg var damens lilla svarta hund som gick en bit utanför cykelbanan på andra sidan
En vän till mig mötte en äldre dam när han cyklade hem en sen kväll. Men damen gick så fint längst ut på kanten av cykelbanan så han behövde inte sänka farten. Det han inte såg var damens lilla svarta hund som gick en bit utanför cykelbanan på andra sidan
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 10:51Krister,
vargwobbler med lockljud!😀
Krister,
vargwobbler med lockljud!
😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 15:03vargwobbler med lockljud *asg*
vargwobbler med lockljud *asg*
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 15:16Tänk att hundar kan ta upp så mycket diskussion.
För mig som hundägare är det såhär:
Jag vill inte ha lösa hundar i spåret, jag vill inte ha hundbajs i spåret osv. När vi hundägare möts i spåren är det inga problem, vi håller in våra hundar.
Jag vet att
Tänk att hundar kan ta upp så mycket diskussion.
För mig som hundägare är det såhär:
Jag vill inte ha lösa hundar i spåret, jag vill inte ha hundbajs i spåret osv. När vi hundägare möts i spåren är det inga problem, vi håller in våra hundar.
Jag vet att