Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 20:13Inte farligt virrigt men ruggit bra.
Inte farligt virrigt men ruggit bra.
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 22:28Trevlig tråd! 🙂
Trevlig tråd! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 08:09Monica,
Jag har själv i alla år "lallat" på i "mellanmjölkspass" i tron att jag inte kan springa snabbare än så, och på senare år har tempot ökat utan att jag ens märkt det! Det beror nog mest på att jag numera regelbundet springer långsamma långpass (20
Monica,
Jag har själv i alla år "lallat" på i "mellanmjölkspass" i tron att jag inte kan springa snabbare än så, och på senare år har tempot ökat utan att jag ens märkt det! Det beror nog mest på att jag numera regelbundet springer långsamma långpass (20
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 23:53@Christer
"...det är inte FARTEN i sig som förbättrar kondisen. Det är ansträngningen."
Japp, såklart, men mitt sätt att öka ansträngningen i en platt miljö mest gjord av sten och betong är nog just mest via farten. Annorlunda om man kan springa i terräng
@Christer
"...det är inte FARTEN i sig som förbättrar kondisen. Det är ansträngningen."
Japp, såklart, men mitt sätt att öka ansträngningen i en platt miljö mest gjord av sten och betong är nog just mest via farten. Annorlunda om man kan springa i terräng
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 06:47Heja Monica! 🙂
Du, jag körde trapplöpning igår och jädrans vilken bra träning. Är övertygad om att det, förutom att det är bra för flåset, också är kanonbra för kadens och klipp i steget. 🙂
Ps. Jag har som dig haft både plantarfasciit och pyspunka p
Heja Monica! 🙂
Du, jag körde trapplöpning igår och jädrans vilken bra träning. Är övertygad om att det, förutom att det är bra för flåset, också är kanonbra för kadens och klipp i steget. 🙂
Ps. Jag har som dig haft både plantarfasciit och pyspunka p
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 06:55Även vi på landet kan ja lite svårt att planera in passen ibland. 🙂 Du kan inte springa på lunchen?
Även vi på landet kan ja lite svårt att planera in passen ibland. 🙂 Du kan inte springa på lunchen?
Quote from Elias Engqvist on 29 October 2013, 07:09Jag har för jobbets räkning var i Riyadh ett par veckor så jag förstår precis vad du menar med svårt att springa pga miljön.
Men om det är så att du med att du inte kan få upp nån fart menar att du inte kan anstränga dig - då tror jag att det är en menta
Jag har för jobbets räkning var i Riyadh ett par veckor så jag förstår precis vad du menar med svårt att springa pga miljön.
Men om det är så att du med att du inte kan få upp nån fart menar att du inte kan anstränga dig - då tror jag att det är en menta
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 20:40Det är ju mycket en fråga om ordval, men jag vill ändå protestera.
Det är en myt att det måste vara jobbigt att träna för att få bättre kondition.
Det kräver ansträngning, ja, men det är ansträngande att kliva upp ur sängen också. Det är ansträngande at
Det är ju mycket en fråga om ordval, men jag vill ändå protestera.
Det är en myt att det måste vara jobbigt att träna för att få bättre kondition.
Det kräver ansträngning, ja, men det är ansträngande att kliva upp ur sängen också. Det är ansträngande at
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 21:01Det som gjorde hela skillanden för mig -det är flera år sen nu- är löpskolning. Googla det. Jag provade det för att jag vid ett tillfälle fick påpekandet (från en kunnig person jag respekterar mycket) att "du har nog det mest ineffektiva löpsteg jag någon
Det som gjorde hela skillanden för mig -det är flera år sen nu- är löpskolning. Googla det. Jag provade det för att jag vid ett tillfälle fick påpekandet (från en kunnig person jag respekterar mycket) att "du har nog det mest ineffektiva löpsteg jag någon
Quote from Elias Engqvist on 29 October 2013, 22:14Ja Klas, men nu är vi inne på väldigt subjektiva saker, hur det känns att ta i. Och dessutom en fråga om vad ord som jobbigt och ansträngande egentligen betyder. Hur ska man kunna jämföra vad du tycker är lite ansträngande med vad jag tycker är jobbigt? V
Ja Klas, men nu är vi inne på väldigt subjektiva saker, hur det känns att ta i. Och dessutom en fråga om vad ord som jobbigt och ansträngande egentligen betyder. Hur ska man kunna jämföra vad du tycker är lite ansträngande med vad jag tycker är jobbigt? V