Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur andas du när du tränar?
You need to log in to create posts and topics.

Tänk vilket medicinskt under jag måste vara som varken har haft vinterkräksjuka eller svininfluensa och då är jag inte särskilt bra på att tvätta händerna när jag har varit ute heller.

Att näsan fungerar som ett filter är inte det minsta revolutionerande

Anna: Jag är inte här för att övertyga någon, men kanske så ett frö hos den som är nyfiken på vad jag har att komma med och kanske har problem med exempelvis luftrören eller återkommande täppt näsa.

De tips jag ger om andning är på intet sätt revolutione

"Kanske så ett frö hos den som är nyfiken på vad jag har att komma med"

Ragga kunder.

Köp en banner för tusan!

Nä någon banner har jag absolut inte råd med!! Det är mycket billigare med sådan här smygreklam !

Skämt åsido, men är det inte dags att sänka garden och tagga ned litet 🙂 !?

Det är ju inte så att man behöver ta lån på huset för att testa ex. näsandnin

Det finns många här på forumet med gedigen utbildning som inte skyltar med några "titlar" och som ändå delar med sig av sina kunskaper. Helt utan att göra reklam för sin egen verksamhet.

Ditt inlägg är reklam (och du smyger inte ens med det!) och det är

Lite frågor, om det nu finns en expert som svarar på frågor helt gratis.

Först undrar jag vart siffran 25 000 andetag per dag (dygn?) kommer ifrån. Jag andas i vila ca 10 andetag per minut och i sömnen nog ännu mindre. Gissar att jag andas mer när jag gå

Det var då fan vad aggressiva folk verkar vara i denna tråden! :@

Om någon som är leg sjukgymnast, leg naprapat eller leg hokus pokus hade kommit med tips och råd gällande t ex löparskador hade ingen lyft på ögonbrynen, men här kommer en kille som vill d

"Anders R: Faktum är att jag inte har hänvisat någon till KI heller -:).

Om du vill förbättra din astma kan ett tips vara att tejpa munnen på natten (ex, Salvequick kirurgtejp, köps på Coop, ICA etc) för att säkerställa att munnen är stängd, träna med st

Sylvia, det är skillnad på hur man gör det, vilket jag även har beskrivit ovan:

"Det finns många här på forumet med gedigen utbildning som inte skyltar med några "titlar" och som ändå delar med sig av sina kunskaper. Helt utan att göra reklam för sin ege

Läs första inlägget och gärna också förra gången han var här o fiskade efter kunder.