Quote from Karolina Bergsten on 23 January 2008, 15:49Du grejar det Fia-Lotta, no problemas! (t+)
Du grejar det Fia-Lotta, no problemas! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 15:50Tack kikki - gulle dej! 🙂
Friskt vågat - hälften vunnet!!!! 😉
Tack kikki - gulle dej! 🙂
Friskt vågat - hälften vunnet!!!! 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 15:52Då blir jag nyfiken vad det är för schema? Såg på din sida 5*800m men inte hur lång vila. Ta du vila rätt länge, typ 2min, så att du får ned pulsen rejält.
Hoppas du klarar det, och om du gör det så har du definitivt potential för sub 50 på milen 🙂
Då blir jag nyfiken vad det är för schema? Såg på din sida 5*800m men inte hur lång vila. Ta du vila rätt länge, typ 2min, så att du får ned pulsen rejält.
Hoppas du klarar det, och om du gör det så har du definitivt potential för sub 50 på milen 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 15:59Jag vet inte hur länge man ska vila - får väl känna efter.....
Jag har i alla fall klarat tusingar i 4:30-tempo så SÅ himla långt borta borde det väl inte vara..... Kan vara att jag faller på att jag inte orkar 5 stycken - men då får det bli färre eller
Jag vet inte hur länge man ska vila - får väl känna efter.....
Jag har i alla fall klarat tusingar i 4:30-tempo så SÅ himla långt borta borde det väl inte vara..... Kan vara att jag faller på att jag inte orkar 5 stycken - men då får det bli färre eller
Quote from Urban Nilsson on 23 January 2008, 16:00Du kör ju tusingar i 4:30-tempo så varför skulle du inte klara 800-ingar i 4:22-tempo?
Du kör ju tusingar i 4:30-tempo så varför skulle du inte klara 800-ingar i 4:22-tempo?
Quote from Urban Nilsson on 23 January 2008, 16:01Ha ha ha! 😀 Du han först Fia-Lotta!
Ha ha ha! 😀 Du han först Fia-Lotta!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:02Jag vet inte Daniel..... 🙁
Jag vet inte Daniel..... 🙁
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:02😀
😀
Quote from Urban Nilsson on 23 January 2008, 16:04Jag tror inte det blir några problem alls. Som någon sade innan, vila 2 minuter mellan intervallerna så blir det inget problem. Det där med sub 50 är ju dessutom bara ett hjärnspöke. Det kommer du också klara galant. Lycka till nu!
Jag tror inte det blir några problem alls. Som någon sade innan, vila 2 minuter mellan intervallerna så blir det inget problem. Det där med sub 50 är ju dessutom bara ett hjärnspöke. Det kommer du också klara galant. Lycka till nu!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:06Marathon.se:s maraprogram för 3.30 har ett testpass med 800-metersintervaller i maxfart för att kolla formen, så man får väl lita på Szalkai då.
Det låter som du har tillräcklig fart för att fixa de intervallerna, och då har du också tillräcklig fart för
Marathon.se:s maraprogram för 3.30 har ett testpass med 800-metersintervaller i maxfart för att kolla formen, så man får väl lita på Szalkai då.
Det låter som du har tillräcklig fart för att fixa de intervallerna, och då har du också tillräcklig fart för