Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:39Knycker från jogg.se
http://www.youtube.com/watch?v=9wI-9RJi0Qo
Knycker från jogg.se
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:40Persistence Hunting? Lita på gamla fina BBC
Edit: K-G hann före. Men vänta tills nästa ultra...
Persistence Hunting? Lita på gamla fina BBC
Edit: K-G hann före. Men vänta tills nästa ultra...
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2010, 20:47Stig Dahl: Du har inte läst "Born to Run" alltså?
Anna: Jag läste visst lite slarvigt. Sorry. Då är vi överens då?!
Stig Dahl: Du har inte läst "Born to Run" alltså?
Anna: Jag läste visst lite slarvigt. Sorry. Då är vi överens då?!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:52Är inte så mycket för att läsa om idrott, inte heller att titta på när folk lagar mat på tv.
Hands on är min grej. Har inte läst Born to run. Har bara häftet "Spring fortare löpning" av Camilla Porsman från SISU i min samling av böcker relaterade till l
Är inte så mycket för att läsa om idrott, inte heller att titta på när folk lagar mat på tv.
Hands on är min grej. Har inte läst Born to run. Har bara häftet "Spring fortare löpning" av Camilla Porsman från SISU i min samling av böcker relaterade till l
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:59OT: Christers bild av evolutionen är skum. De flesta däggdjursungar blir oberoende av sin moders omsorger tämligen snart, fleratlet inom ett år. Och det som räknas är individen totala avkomma som överlever, inte bara ungen som föds under sista levnadsåret
OT: Christers bild av evolutionen är skum. De flesta däggdjursungar blir oberoende av sin moders omsorger tämligen snart, fleratlet inom ett år. Och det som räknas är individen totala avkomma som överlever, inte bara ungen som föds under sista levnadsåret
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:00Hmm, i videon med persistance running så har ju jägaren skor på sig....
Hmm, i videon med persistance running så har ju jägaren skor på sig....
Quote from Catharina Brattlin on 17 March 2010, 21:02Intressant!
Ingen som vill säga emot mig ang mina teorier; att val och ev omläggning av löpsteg handlar väldigt mycket om hur stark muskelkorsett man har?
Vid svag core förefaller hällöpning jobbig, man får dålig hållning=skador och inte alls optimal, d
Intressant!
Ingen som vill säga emot mig ang mina teorier; att val och ev omläggning av löpsteg handlar väldigt mycket om hur stark muskelkorsett man har?
Vid svag core förefaller hällöpning jobbig, man får dålig hållning=skador och inte alls optimal, d
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2010, 21:03Skum?
Jämför med småfåglar eller kräldjur! Där går det snabbt att bli vuxen!Och det är nog fler än jag som är ledsna för att inte cancer försvinner med evolutionen!
Skum?
Jämför med småfåglar eller kräldjur! Där går det snabbt att bli vuxen!
Och det är nog fler än jag som är ledsna för att inte cancer försvinner med evolutionen!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:06Nike har funnits sedan antiken.
Nike har funnits sedan antiken.
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2010, 21:07Sylvia, jag vet inte riktigt vad du är ute efter heller men Då du du tar emot dig med framfoten istället för hälen då du landar är det ett gångjärn till med en fjäder till som bromsar kraften (gångjärnet=häl-leden, fjädern=vadmuskeln) så energin fördelas
Sylvia, jag vet inte riktigt vad du är ute efter heller men Då du du tar emot dig med framfoten istället för hälen då du landar är det ett gångjärn till med en fjäder till som bromsar kraften (gångjärnet=häl-leden, fjädern=vadmuskeln) så energin fördelas