Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:16"Vill du tjäna pengar, spring efter bussen till jobbet i stället för att lösa biljett. Vill du tjäna riktigt mycket pengar, spring efter en taxi istället"
"Vill du tjäna pengar, spring efter bussen till jobbet i stället för att lösa biljett. Vill du tjäna riktigt mycket pengar, spring efter en taxi istället"
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2008, 17:10Ni är allt bra skojiga ni! Jag reagerade eg. på Mattias ord: "Löpning går väl ändå ut på att springa så fort som möjligt, inte hålla så hög stegfrekvens som möjligt"
Och även om det lät som en självklarhet det jag skrev så var det faktiskt allvarligt men
Ni är allt bra skojiga ni! Jag reagerade eg. på Mattias ord: "Löpning går väl ändå ut på att springa så fort som möjligt, inte hålla så hög stegfrekvens som möjligt"
Och även om det lät som en självklarhet det jag skrev så var det faktiskt allvarligt men
Quote from Urban Nilsson on 21 August 2008, 17:15Kan ni inte säga det till Anders Szalkai. Han med älgakliven.
Såg honom på maran. Varken graciöst eller med hög kadens. Det gick bara fort.
Kan ni inte säga det till Anders Szalkai. Han med älgakliven.
Såg honom på maran. Varken graciöst eller med hög kadens. Det gick bara fort.
Quote from ellen olsson on 21 August 2008, 17:16Peter: Det viktiga är väl vad man uträttar på jobbet och vilken ersättning man får för det? Det andra är bara små(söt)potatis.
Peter: Det viktiga är väl vad man uträttar på jobbet och vilken ersättning man får för det? Det andra är bara små(söt)potatis.
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2008, 17:16Räknade du kadensen?
Räknade du kadensen?
Quote from Urban Nilsson on 21 August 2008, 17:17Jag såg skillnaden mellan omgivande löpare.
Jag såg skillnaden mellan omgivande löpare.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 19:31Kanske därför Szalkai var så förhållandevis mycket sämre på distanser under marathon?
Kanske därför Szalkai var så förhållandevis mycket sämre på distanser under marathon?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 23:47såå...... fler steg på stegräknaren betyder inte alltid mer energi förbrukad?
såå...... fler steg på stegräknaren betyder inte alltid mer energi förbrukad?
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:12nej det verkar inte så
nej det verkar inte så
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 10:36Bolt trippade iaf inte, nån får väl sätta sig ock räkna stegen för att bli säker men kolla steglängden på den killen!!!
Bolt trippade iaf inte, nån får väl sätta sig ock räkna stegen för att bli säker men kolla steglängden på den killen!!!