Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKrånglig mage
You need to log in to create posts and topics.

Tja, har också provat det där tipset du går efter från GI; dricka kaffe och äta ngt litet. Men i min bok från Paulun stod det frukt, inte ost... Jag tog iofs bara morgonpromenader men blev helt yr o konstig så jag fick sluta ganska snabbt m det, att gå in

Om du tränar på morgonen är det viktigare vad du äter på kvällen än precis innan träning - det tar lång tid från det du äter tills energin är ute i kroppen. 🙂

Jag har också väldigt krånglig mage. Får vänta några timmar innan jag kan springa. Oftast tar jag med middagen till jobbet och äter före kl.16, så att maten ska "hinna iväg" innan jag ska träna sen på kvällen. Men jag får ofta slänga mig på toan (för nr.

Om jag dricker innan ett pass kluckar magen som vatten mot en brygga.
Kan vara förvirrande för en medlöpare om man inte springer vid vatten.

Det är ju nästan fusk Daniel!! Då kan ju de andra bli kissnödiga och tvugna att sluta springa.. 🙂

I min mage är det inte klon-klonk det maler hela tiden o så känner jag ingen hunger och så blir jag väldigt lös, men än så länge idag känns det bra som tur är

tjata till dig en födoämnesallergitest. kan aldrig skada. är vanligare med det än man kan tro.

Ska ta ett tag med det när bara tjejmilen är avklarad, får nog göra en gastroskipi också dr vill det

Hmm.. Kom just att tänka på att jag faktist, kanske, håller på att bli förkyld nu också. Kanske mag-krånglet sitter ihop med det..?

Jessica - håller inte med. Födoämnesallergitest är väldigt ospecifikt och har man ingen aning om vad man letar efter så är det totalt bortkastat.