Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass
You need to log in to create posts and topics.

Jo, kroppen säger sitt. Ibland är det svårt att veta om man ska lyssna eller inte, ibland kan man inget annat än lyssna.

Ibland kan jag vara alldeles pirrig för att jag har tänkt springa en viss sträcka eller något annat planert. Sen när jag börjar sprin

"Det ska va gött å träna, annars kan det kvitta..."

Mitt huvud vill för det mesta träna mer än min kropp klarar av, så jag tvingar mej aldrig till träning. Vill jag inte (och det händer som sagt nästan aldrig) så låter jag bli. 🙂 Jag har alltså lite pr

Jag hade tänkt springa 17 km idag, men varken huvudet eller kroppen ville det. Och jag hade lite huvudbry hur jag skulle göra...jag snörade på mig skorna och kände fortfarande att det var motigt med ett långpass.
Men så påminde jag mig: Det ska ju va kul

Tack tjejer, det blev 18 kilometer och det var skönt hela vägen till 15 kilometer. Sen började det ta emot, och den sista kilometern var inte alls trevlig. Men det kan ju bero på att jag ökade tempot också, jag såg en chans att komma under två och en halv

Bra gjort Lady (t+)! Inspirerande.
Jag har skjutit upp mina tänkta 17 km två gånger nu, så nästa gång måste det i alla fall bli av. Nu får ni hålla tummarna för mig!

Har smugit omkring här på FunBeat ett tag och använt träningsdagboken och efter att ha läst alla inspirerande och informativa trådar om löpning har jag nu idag för första gången sprungit ett långpass (t+) I ett lugnt och stilla tempo tassade jag runt 15 k

Grattis Josefin!

Jag gjorde 20km igår och samma löparglädje infann sig hos mig. Långpassen är det absolut bästa med löpträningen. Framförallt under härliga sommarkvällar!

Grattis Josefin!!

Jag förstår dig fullständigt 🙂

Jag sprang min första halvmara igår, det känns mäktigt på något vis. Jag har inte smält det än faktiskt. Det kommer nog så småningom, men än så länge känns det lite overkligt.

Härligt med halvmara !! Sprang faktiskt en själv idag, känns grymt bra nu 😀 Första gången är det som du skriver Lady Godiva en rätt mäktig känsla, att man sprungit 2.1 mil.....!!

Grattis! Jag vet hur du känner dig, det är en skön känsla. Det är stort att kunna springa så långt 🙂

Fick du också fasligt stela baksidor av att springa så långt?