Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass
You need to log in to create posts and topics.

Jag låter tankarna flöda fritt. Ibland har jag diskusioner med människor jag aldrig mött, ibland planerar jag mitt liv, ibland löser jag världssvälten.

Man får väl slå på sin charmigaste sida om man tycker att man är tråkig. 😉

jag har börjat ladda ner program från sr.se att lyssna på när jag är ute. Mark Lewengoods sommarprogram lyssnade jag på igår t.ex. 🙂

Tankar, funderingar och planeringar.....allt utom löpning! 🙂
Inget ska helst påminna mig om vad jag egentligen sysslar med, för då känns det jobbigt. Inga skav, inga snedtramp och pareringar. Vilken är en av orsakerna till att jag ÄLSKAR asfalt. Föttern

Jag lyssnar på musik och försöker skapa positiva bilder av hur jag klarar av olika utmaningar som milen på en timme eller klara ett visst överhäng på väggen osv. Det kan ta lite tid att på den där inre bilden av hur man klarar hela utmaningen detaljerad,

I våras lyssnade jag på talbok om Karl den XII. (Ernst Brunner) Jag blev så förbannad på karlen under passet. Efteråt noterade jag att jag aldrig sprungit ett träningspass så fort. Dessutom går mina träningspass utefter Karl den XII likväg och t.o.m. att

Visuallisering, Lady?

Smart tips, Sara!

Musik är bra OM tekniken funkar som den ska. Mina lurar har börjat strula......glapp i musiken är tröttande 🙁

Tack Maria, så var det 🙂

I början var jag tvungen att hålla på och distrahera mig med att försöka räkna kilometertider i huvudet, men det behöver jag inte ta till lika ofta nu. Jag tror det är ett bra tecken. 🙂

Jag undrar oxå vad det är för charm med att springa så långt eller länge för den delen????

Jag tycker 5 km a 30 min känns himla lagom 🙂

Vanligtvis har jag MP3-spelare med musik, radio eller böcker, men eftersom den är på lagning nu...och tydligen bortslarvad någonstans på vägen....så får jag hitta på andra saker.
När jag springer i obanad terräng och MTB-spår (vilket är helt klart roligas

Sandra: För oss som blivit bitna av löparloppan är löpningen i sig själva grejen. Långpassen förbereder en då för längre tävlingar helt enkelt.

Ju längre man har roligt desto bättre, eller?