Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass
You need to log in to create posts and topics.

Sandra, det är bara SÅ kul och utmanande att flytta gränser hela tiden!

Jag är som Daniel...jag låter tankarna flyta in och ut i huvudet; jag lägger upp nästa veckans middagsmenyer i huvudet, jag sjunger till musiken i öronen, jag planerar höstens step-o

Jag lyssnar på musik eller fågelkvittret, beror lite på humör. Om jag haft något jobbigt ärende på jobbet är det suveränt att låta tankarna flyga sin egen väg och så har man, oftast, bearbetat det värsta när man kommer hem å man kan ägna sig helt åt hem å

Sandra, för mig tar det ungefär 30 minuters löpning att få igång kroppen ordentligt. Efter det blir det riktigt behagligt att springa 🙂

Dags att leta reda på mp3spelaren igen tror jag ... jag har förlagt den. Men det går utan musik också.
Fast jag springer inte heller så långt.

Christer, det är likadant för mig. Jag måste springa i mer än 20 minuter för att det ska bli roligt, det är då som först jag börjar njuta av det.

Så är det för mig också Lady, de första km kan vara en större plåga en de sista...

<"ibland löser jag världssvälten"

jaha så den är löst nu...(t+)

...då kanske kan skulle ta sig an växthuseffekten på lördag...(#)

Anders: Om jag var världsdiktator så...

Christer,

det låter som det tar ungefär 30 minuter innan endorfin-ruset infinner sig 😉

oj.. jag tror jag måste börja springa!! Fixar, löser, tänker man på ALLT det där så snacka om tidseffektiv träning 🙂