Quote from Funbeat user on 27 June 2007, 17:01Nog för att jag tittar på terrängen när jag springer, men inte hinner jag titta så mkt, det hinner man ju knappt när man går 😉 ...
så vill jag titta på trädgårdar så promenerar jag hellre - och ja det är väldigt vad mycket fint många har!
Nog för att jag tittar på terrängen när jag springer, men inte hinner jag titta så mkt, det hinner man ju knappt när man går 😉 ...
så vill jag titta på trädgårdar så promenerar jag hellre - och ja det är väldigt vad mycket fint många har!
Quote from Funbeat user on 27 June 2007, 17:48Sylvia det stämmer faktiskt! 🙂
Ibland när jag springer och det känns tungt brukar jag lägga in lite intervaller mitt i passet och sedan går det i regel som en dans! (t+)
Sylvia det stämmer faktiskt! 🙂
Ibland när jag springer och det känns tungt brukar jag lägga in lite intervaller mitt i passet och sedan går det i regel som en dans! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 June 2007, 21:58Vad ska man ha i vattenflaskan när man springer i närmare två och en halv timma? Jag misstänker att vatten inte är optimalt eftersom det blir så fruktansvärt tungt mot slutet, men det kan ju bero på att jag ökar distansen och inte är van vid det, eller?
Vad ska man ha i vattenflaskan när man springer i närmare två och en halv timma? Jag misstänker att vatten inte är optimalt eftersom det blir så fruktansvärt tungt mot slutet, men det kan ju bero på att jag ökar distansen och inte är van vid det, eller?
Quote from Fredrik Närenfors on 27 June 2007, 22:43Sportdryck. Hemmagjord eller köpes. Såvida du inte har kolhydrater i fast form med dig. Bars, gel, Snickers. Då behöver du ha en del vatten med dig för att ta upp kolhydraterna så du kan säkert skippa en del av sportdrycken.
Om du springer hårt alltså.
Sportdryck. Hemmagjord eller köpes. Såvida du inte har kolhydrater i fast form med dig. Bars, gel, Snickers. Då behöver du ha en del vatten med dig för att ta upp kolhydraterna så du kan säkert skippa en del av sportdrycken.
Om du springer hårt alltså.
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2007, 22:55Lady, jag kör med vätskeersättningen Resorb (t+) från Apoteket. En brustablett i ett glas vatten och sen ner i flaskan. Tre sådana drinkar och en stulen (från barnen alltså) ÄppelMer. I matväg har jag en Snickers, som jag delar i 2-3 delar och äter på slu
Lady, jag kör med vätskeersättningen Resorb (t+) från Apoteket. En brustablett i ett glas vatten och sen ner i flaskan. Tre sådana drinkar och en stulen (från barnen alltså) ÄppelMer. I matväg har jag en Snickers, som jag delar i 2-3 delar och äter på slu
Quote from Funbeat user on 27 June 2007, 23:38Finns det salter och dylikt i Resorb? Oavsett hur jag vänder mig svettas jag som en fontän när jag springer så jag gissar att jag förlorar sådant under ett pass, det tror jag inte tempot påverkar.
Finns det salter och dylikt i Resorb? Oavsett hur jag vänder mig svettas jag som en fontän när jag springer så jag gissar att jag förlorar sådant under ett pass, det tror jag inte tempot påverkar.
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 00:33http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4733&ProductSKU=108311&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 01:27Tack Maria, du är en ängel!
Nu vet jag vad jag ska köpa härnäst! 🙂
Tack Maria, du är en ängel!
Nu vet jag vad jag ska köpa härnäst! 🙂
Quote from Karolina Bergsten on 28 June 2007, 14:05Min mage brukar inte gilla sportdryck, tror ni att det funkar bättre med Resorb? Ngn som har erfarenhet av detta?
Min mage brukar inte gilla sportdryck, tror ni att det funkar bättre med Resorb? Ngn som har erfarenhet av detta?
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 14:28När jag springer långpass har jag fullt upp med mina VM-seger -intervjuer som jag ska ha! Haha;)... också funderar jag på vilken väg jag ska välja, hur många kilometrar jag sprungit nu, tid osv..
När jag springer långpass har jag fullt upp med mina VM-seger -intervjuer som jag ska ha! Haha;)... också funderar jag på vilken väg jag ska välja, hur många kilometrar jag sprungit nu, tid osv..